29 Haziran 2013 Cumartesi

Antakya..1

Hep merak ettiğim ama coğrafi konumundanmıdır nedir hiç gezemediğimiz bir yerdi..Bir posta bu güzellikleri sıkış tıkış doldurmak istemedim bu yüzden..Şöyle yayıla yayıla olsun Antakya hatıralarının görüntüleri.

Yol üstü güzergahı olmadığı içindir belki ama gezimizin en güzel anlarını burada geçireceğimizi daha İskenderun'a girer girmez hissettim.
Havanın sıcaklığı bizi İskendurun'da sadece denize karşı fotoğraflaşmaktan öteye götürmemişsede,şirin nezih bir ilçeyle karşılaştık..


Güzel kızımda ablası olmasada bizimle gezdi,sıcaktan bunaldı:),arabada arkada rahat rahat uyudu:) ama en önemlisi hiç şikayet etmeyip bize uydu..


Kalacağımız yere yerleştikten sonra hiç vakit kaybetmeden çıktık..Hemen ilk gördüğümüz şeyde tabiiki künefe diyarının künefesinin hammaddesini üreten imalathaneler..Kadayıflar..Çok ilginç değilmi?..

Biz henüz Adana'da yediğimiz ciğerleri sindirmeden yemek faslına girmek istemedik ama methini bildiğimiz yemekleride hangi araya dereye sığdıracağız diyede ben saat bazında hesaplara başlamıştım kafamdan:))
Yani 2 saat sonra acıkmaya başlarsak,künefeyi şu saatte yersek,yöresel yemeklerin hepsini bir defada nasıl yiycez?:))..Problem havuz probleminden fenaydı bana göre:)
Sonunda karar aldık ne bulduk yiycez dedik:)))..Yani bu kadar zayıflamanın gözünün yaşına bakmayacaktık:)


                      Asi nehrinin üzerindeki köprüden karşıya geçip çarşıya dalalım dedik..
Hoş,şirin,sakin kendine münhasır bir kent..İnsanlar birbirine saygılı,yardımsever..Biz Antalya'da sözde doğaseverlerin çıkarttığı taşkınlıkları heryerde göreceğimizi zannederek yanılgıya kapıldığımızı anladık..
Yemek dururken çarşının heryerinden gelen künefe kokuları bizi bir anda cezbetti ve tarihi Çınaraltı künefecisi Yusuf ustayı bulmaya karar verdik..Yaren biraz tuhaf karşılayıp yemeği yesek öylemi tatlıya geçseydik dedi gibiydi ama biz bir kere yaydan çıkmıştık..Tatlıyı yemekten öncede yeriiiz sonrada dedik:))


Yusuf usta kömür ateşinde gerçek manada künefe pişiren tek usta.Şöyleki;Birçoğu elektrikli fırında pişirip Turistik açıdan görsellik olması için getirip sonradan közün üzerine koyuyorlarmış.
Yapım aşamalarını görüntülerken,havaya atıp çevirmesinide görüntülememizi istedi.O kadar alışmışki artık bu duruma birde makinenizi seri çekim ayarına alın diyede yol göstericilik yaparaktan fotoğraf makinalarınada aşina olduğunu çaktırmadan ima etmiş oldu:)


                                                             İşte yakaladııııım!..


İşte bu rengi közde çevire çevire,pekmezle falan renklendirmeden verebilmek maharet istermiş  ki buna canlı şahit olduk..


Tadıylada onayladık..Yediğimiz künefeler soğumaya başlayınca genelde içindeki peynirlerde taş gibi olur..Bu peynir yumuşacık,lezzet doluydu..Tabak bitene kadar.Benim dememe herhalde gerek yoktur,bilenler bilmeyenlere duyursun;Antakya'da künefe yemezseniz çok şey kaybetmişsiniz demektir:)
(Buda pek bi ağır oldu galiba)

Kaybetmeyi göze alamayacağınız diğer güzellikler Antakya-2 de ...Ayrılmayın buralardaaan!


24 Haziran 2013 Pazartesi

Kısa tatil,Adana ve güzellikler..

Güzel bir yorgunlukla karşılıyorum sizi dostlar..
Dün geç saatlerde geldik,bugün işe başladım,klavyeye elimin gideceği bir derman hala yok ama hemen paylaşmaya başlamadan edemezdim..
Giderken hala dayanılır düzeyde olan sıcaklar Antalya'da çekilmez bir hal almış..Tek üzüldüğüm nokta o oldu:))
Neyse üzüldüğümüz bunlar olsun..


Yol üstü durağımız Konya idi öğle saatlerinde..Klasik etli ekmek seramonimizi bu sefer Havzan etli ekmekten yana kullandık.İnternette bu kadar methedilince denemek istedik..Lezzet çok güzel,harika,servis vasat diyeyim.Bu tatil postlarında duygusal davranmayıp acımasız taraflarımıda bastırmama kararı verdim bu arada:))..Yani gidecekler için gerçekçi bi rehber olsun istedim..
Dipnot:Siz siz olun etli ekmeklerin böyle göze değil,mideye hitap etmesini istiyorsanız etli ekmeklerinizi dilimletip getirtin..Bu şekilde birkaç dakika sonra buz gibi etli ekmekler yemeye başlıyorsunuz.Çabuk soğuyor...Havzan tercih edilir..


Konya'nın sac arası tatlısını hiç tecrübe etmemiştik ama tam çıkarken sorup,beğenileceğindende emin konuşunca garsonumuz hemen paket yaptırıp arabada bulaş bulaş yemek zorunda kaldık aceleyle:)
Belki bu yüzden tatil boyunca aklımda kalan tek tatlı oldu..Yani zevk meselesi,Antep baklavasını bile zorladı bana göre..Dediğim gibi;bana göre..Hafiflik süper,çıtır çıtır harika bir lezzet..


İlk defa gittiğimiz Adana bizi böylesine güzel bir manzara ile karşıladı..Merkez camii.Seyhan kıyısında...Çevre düzenlemesi güzel olmuş.Çok nezih..Böyle uzuuun uzun baktık akşam üstü..


                       Camiinin önündeki Seyhan nehri pozlarımıza güzel bir fon oluşturdu..


Adana kebabı dışında herhangi bir seçenek düşünemedik akşam yemeği için..Koço kebap bu konuda bir hayli isim yapmış,nezih bir yermiş..


Şalgam güzel,salatalar çok taze idi..Acaba dedik,daha sıradan ve salaş bir yerdemi yeseydik..Genelde bu tip yerlerde daha lezzetli kebaplar olduğunuda okumuştum..


Öyle aman aman yanı beli dolu bir tabak gelmedi ama şimdiye dek Adana kebabı yememiş olduğumun kanısına varmış oldum..Kısaca anlatayım istedim...

Yemekten sonra küçük bir Adana turu yaparken eşim birden mırıl mırıl muzlu süt'ten bahsetmeye başladı..İlk önce kafamda bağdaştıramadım,ne alaka gibi sorular geçti kafamdan.Derken burada bir büfenin buz gibi muzlu sütünün meşhur olduğunu anlattı eşim..Arayıp bulalım derken aslında susuzluğun ve sıcağın verdiği etkiyi azaltacak içecekte mutlaka vardır düşüncesi idi.


Önünde bir hayli uzun bir kuyruk olan Kazım büfe..Gerçek vişne suyundan,portakal suyuna kadar geniş bir içecek yelpazesi olan bu büfenin önünde ne bir oturacak yer nede bir tabure falan var..Alıyosunuz ve ayakta içiyosunuz hemen..


                   Muzlu sütü Kazım büfede içmeden sakın Adana'dan dönmeyin..


Geç saatlerde artık dozu iyice abarttık..Sabah kahvaltıdan sonra yola devam edecek olmanın acelesi ile ne bulursak yiyorduk..İyiki semerimiz yoktu afedersiniz:))..
SEÇ baklavaları meşhurmuş,en iyisiymiş....Fena değildi.Aklım hala sac arasındayken:))

Kahvaltıda Adana'da yenmesi gereken ciğeri düşünüyordum ben:))


Birbiçer...Bu konuda kesinlikle bir numara dediler..
Sabah kahvaltısında hiç ciğer yememiş olan eşimin heyecanıda gözümden kaçmadı.
Sabah sabah öyle dolu bir yerdiki..


Gelen salataların tazeliği ile buna hak vermemek mümkün değildi..


Sonuçmu?...
10 üzerinden 11 verdiğim bir lezzetti..Hatta Gaziantep'te bir daha denemeye gerek duymayacak kadar..
Giderseniz ciğerin üzerine bir tanede kuşbaşı şiş yememezlik etmeyin..harika idi..
Antakya'ya doğru yolculuk başla
mıştı..Bir heyecan bir keyif..
Adana birkaç nokta dışında beğendiğim bir yer oldu..Hayallerimdeki Adana'dan daha güzel ama sokaklara akşamüstü bırakılan ve kokan,akan çöpler dışında..O saatlerde sokaklar çok fena kokuyor.Yani belediye gelip halır huldur çöpleri alana dek..Çok şaşırdım çoook..

Antakya çok yakında...


16 Haziran 2013 Pazar

Çizik poğaçalar ve görüşmek üzere..


Yaz gelip bu gurbet-i diyarlarda sıcaklar bastırınca bana gelen afakanlar tavan yapıp  yerimde durduramaz hal'e getiriyor.
Ne işe gidesim geliyor nede evde durasım:)
Ramazan sonrası memlekette bir bayram,akabinde bir doğu Karadeniz gezisi,müteakibinde bir kısa Gürcistan planı birkaç gün önce aniden suya düşüverdi:(
Kızımın son senesi olması dolayısıyla üniversite sınavlarına sıkı ve hızlı çalışması erken başlıyor olacağından bu sene böyle bir fedakarlıkta bulunmak durumunda kaldık.
Ben üzüldü isemde,benim bu durumuma eşim ve kızlarım benden fazla üzüldü..Çare aradılar..Tarihler hesaplandı..Dershane sınav tarihleri..Bir türlü olmadı.Olmadı yani..Bayramda bile dersi var iken.
Naapalım dedik...Seneye hep beraber gideriz,rahat bir şekilde.
Eşim sağolsun,sen çok bunaldın,ben çocuklarla kalırım,bayramada istersen git biraz,bayramdan sonrada kal istersen diyerekten duruma bir çözüm bulmaya çalışarak mutlu etti...Plan program bu şekle döndü..
Döndü dönmesine ama bu tarihe daha çook vardı ve bende sabrın zerresi kalmamıştı şu günlerde.
Uzaklara gitmek istiyordum birkaç gün yinede..Karadeniz uzak ve planlanması gereken bir tatildi ve zaten olamazdı..İşyerinde nette gezerken Adana ve Hatay'ın güzelliklerine kapılıverdim.Hem o kadar uzakta değildi ve birkaç gün kaçamak yapılabilirdi..
Eşime;Bir önerim vaar! diyerekten tüm şirinliğimi sergiledim:))..Gidelimmiii!Lütfeeen!..
Nerden çıktı bu şimdi dercesine baktı ama sağolsun hayır demedi..Hemen gitmemiz lazımdı bu hafta ama o kadar ani olduki izin alma durumları falan alelacele halledilmeliydi..
Yarın,yani Pazartesi izinler halledilecek ve biz Salı günü yola çıkacağız Rabbim izin verirse..Böyle içim kıpır kıpır..Ufakta olsa bir gezimiz,tatilimiz olacak..Araya sıkıştırdığımız:)..Ben yinede bayramda memlekette olmayı düşünüyorum..Bu böyle plansız programsız bir kaçamak oldu.
Eşim bir günde Gaziantep sıkıştırırız araya diyerek göz kırptı:)
Bir farkla;..3 kişi gidiyoruz çünkü büyük kızım Minelnur Temmuz sonuna kadar anneanne ve dede yanında kalmayı tercih etti..Onuda Salı günü Kayseri'ye postalıyoruz:)



Bir önceki postta bahsettiğim Nursevin abla'nın yaptığı çizik kıyır poğaçaları hemencecik denedim...Bugün bitti bile,sevindim..Hakikaten nefis bir poğaça.Nursevin  ablanın tarifi burda.Aslında çatlak poğaça demiş ama ben bıçakla çizdiğimiz için çizik poğaça dedim..Poğaçamız alınmasın:)

Malzemeler

  • 250 gr.margarin
  • 1 su bardağı sıvı yağ
  • 1 su bardağı ılık süt
  • 1 paket yaş maya (kuru kesinlikle olmaz)
  • 1 tatlı kaşığı tuz
  • 1 tatlı kaşığı toz şeker
  • 1 yumurta (akı içine,sarısı dışına)
  • 5 su bardağı kadar un
İç malzemesi:
Ben patatesi haşlayıp,ezip kavrulmuş kuru soğan ve baharatlarla zenginleştirdim.Yarısını patatesli yarısını peynirli yaptım..

Bu poğaçadaki püf nokta hamurun mayalanmasını beklememek.Sıvı malzemeler un hariç karıştırılıp,un yavaş yavaş eklenir.Gayet yumuşak bir hamur olması lazım..Küçük parçalar koparıp içine istediğiniz harçtan koyup tepsiye dizin.Üzerine yumurta sarısı ve susam serpip bıçakla + şeklinde çizik atıyoruz.
180 derece fırına hemen verip güzelce kızarana dek pişiriyoruz.
Sıcak yenmesi tercih edilir...Efenim ağızda eriyip dağılan poğaçalarınız hazır..Afiyet olsun..

Sizlere kısa tatilimden güzelliklerle döneceğim..
Allah'a emanet olun..

Şarkı benden size gelsin

13 Haziran 2013 Perşembe

Fatma Azra'yı görmeye gittiiik!

Her koşulda ve sebepte biraraya gelmek için can atan blogger arkadaşlarla bugün sevgili Tala'nın bebişi Fatma Azra'yı görmeye gittik.
Biz gördük ama ısırmamak için kendimizi zor tuttuk:)..2 tane delikanlıdan sonra gelen prenses ısırılmaya,mıncıklanmaya,böyle poposuna vura vura sevilmeye layık bir Allah vergisi:)..Bunlar için henüz zaman var...Annesi benden söylemesi:)


Tala'cığım bebişiyle vakit bulamaz,sıkıntıya düşmesin istedik ve mamalarımızı kendimiz nacizane getirmek istedik..


Sevgili kekiğimiz Ayşegül nefis bir yaz salatasıyla gelmiş..İlk görünüşte kabak salatasını andırsada bir çatal alınca şöyle gözler Ayşegül'e doğru bir çevriliyor ve sevgili arkadaşımız daha sormaya başlamadan detaylarını ve içeriğini bir güzel anlatıyor..Harika birşey..Yani içindeki salatalık ve patatesin birbirine bu kadar yakışacağını tahmin edemezdim.Rendelenmiş salatalık,haşlanmış ezilmiş patates,süzme yoğurt,sarmısak,bir kaşık mayonez ve dereotu ile birleşince böyle nefis birşey çıkmış ortaya..Made in Ayşegül yani..Tamamen kendi fikri ve denemesi.Soğuk yenmesi tavsiye olunan bu nefaseti mutlaka denemenizi öneririm..Muhteşem.


Nursevin abla yine döktürmüştü..Hiç abartmıyorum,poğaça sever olmayan ben ilk lokmada ''budur,,dedim yani.Çatlak poğaça favorim oldu ve en kısa zamanda denenecekler listesinde ilk sıraya yerleşti bile.Tarif burda..Kesinlikle deneyin.


Öyle tek çeşitlede kalmaz hamarat ablamız.Çok güzel bir arşın fasülyesi salatası yapmışki..Anlatılmaz yaşanır..


İzgün'cüğümle beraber gittik ve giderkende neler yaptığımızdanda bahsederken,bende bi kek yapıverdim dedi gayet mütevazi bir ses tonuyla..Görünce şaşırdık tabii..Çikolata ganajlı neffiss kekini Ayşegül'ünde dediği gibi biz yaş pasta yaptık diye çıkarırdık ortaya:))Lezzet,görüntü 10 numara..Ben buna kek diyemiycim İzgün'cüm kusura bakma:))..Üzülür bak:)


Buda benim yaptığım mercimekli köfteler..Tarif yazmaya gerek yok sanırım.Herkesin bildiği köfteden.Ben belki biraz baskın baharatlı tatdları sevdiğimden,içerisine kuru soğanları kavururken 2 dişte sarmısak ekledim.Reyhan ve sumaklada zenginleştirdim.Beğendiğiniz için çok teşekkür ederim arkadaşlar..


Tala'cığıma birşey yapma dedik ama yinede bu nefis makarna salatasını yapmış.Ellerine sağlık arkadaşım..


Sevgili Emine enfes bir tiramisu yapmış ama gelirken arabada sıcağın azizliğine uğramış..Olsun..Nazar değmiştir canım benim..Tadı harikaydı ellerine sağlık..


Bu sevimli kurabiyeler sevgili Gülcan'dan..Rengarenk bonibonlarla gökkuşağı gibi bakarmısınız?


             Evsahibemizin ikramları bitmek bilmedi..Kiraz ve çilekler gelinip gidilip tüketildi..





Sohbetlerimiz pek koyuydu..Saatin nasıl 18:00 olduğunu anlamadık bile..Fatma Azra'yı gürültüden dolayı uykusuz bıraktık..Böyle yumuk yumuk kucaklarımızda ara ara daldı gitti..


İşte sebeb-i ziyaretimiz prenseees..Gözler burda belli olmamış ama öyle güzel bir maviki..Rabbim nazarlardan korusun.Hayırlı uzun ömürler nasip etsin..



Sevgili Mine..Bu kadar yoğunluğunun arasında yine böyle güzel bir sunumla gelmiş sağolsun.Baharatlı tuzlu kurabiyeler enfesti.Ellerine sağlık..



        Kız değilmi:)Bak nasılda kasılarak poz vermiş bıcırık..Edasını pozunu sevsinler:)


Sevgili Ayşe abla geçte olsa aramıza katıldı..Bende bu vesile ile hiç tatmadığım kavala kurabiyelerini tatmış oldum..Marifet marifet kokuyorlardı.Enfesss...


                                                Gülücükleriniz eksik olmasın...



11 Haziran 2013 Salı

Konya höşmerimi ve..

Geçenlerde Türkçe olimpiyatlarından döndüğümüz akşam tv de bir gezi programında Konya höşmerimi yapılıyordu.Helvaya benzediğini ama çokta lezzetli olduğundan bahsedilince bizde zaten şeker krizi doruğa vurmuş durumda idi..Geç gelmişiz,şekermiş,dikkat ediyormuşuz pek umrumda olmadı..Eşimde açıkçası itiraz etmedi hatta teşvik etti yapayım diye..


250 gr.kaymağı tavaya alıp 1 su bardağı unla rengi kahverengiye dönene dek kısık ateşete kavuruyoruz.Bu kavurma işlemi bir hayli uzun sürüyor,bileğe kuvvet.Bir yemek kaşığı tereyağınıda bu kavurma işlemine ekliyoruz bu arada..Bir kenarda 1,5 su bardağı süte 1 su bardağı şekeri katıp hafif ısıtıp eritiyoruz ve kavurduğumuz helvaya ilave edip kıvam alana dek karıştırmaya devam ediyoruz..
Sıcak sıcak tabağa yayıp birde üzerine böyle şekil veriyoruz çünkü programda öyle yaptılar:))
Aslında üzerine bal gezdiriliyor ama ben yapmadım ağır olacağı gerekçesiyle..Bol bol da badem ekleniyor..Un helvası gibi oluyor ama lezzeti kaymaktan dolayı çok daha muhteşem..Dondurma ilede yiyenler oldu bizde..Deneyenlere şimdiden afiyet olsun..


Şehrimizdeki Türkçe olimpiyatları büyük bir coşkuyla gerçekleştirildi.Kızlar mızıkçılık yapıp gelmedi ama eşimle biz tadını çıkardık..Harika idi.Birlik ve beraberliğe daha çok ihtiyacımız olduğu günlerde Antalya'da bazılarına bu görüntü ve coşku kapak olmuştur..






Hadi beraber dinleyelim...Bu günlerde çok ihtiyacım var..

7 Haziran 2013 Cuma

Antalya'lı bloggerlar ve pasta süsleme etkinliğimiz..

Büyük gün gelip çatmıştı.
Öyle heyecanlıydımki..Bu kez izleyicilerimiz,misafirlerimiz olacak ve bizlerde meşhuuur bloggerlar olarak evsahipliği yapacaktık.
Meşhur derken abartmıyorum yani,..Bir genç kızın beni göstererek annesine ''evet Limon çiçekleri o,tanıdım soralım istersen!,,demesiyle şööyle sevinçli bir edayla sormalarına fırsat bırakmadan ''evet,o benim!,,demenin mutluluğunu tarif edemem:)
Asıl mutluluk ise marifetli blogger arkadaşlarımın süslediği birbirinden güzel kurabiye ve pastaların bahanesinde hep birlikte bu güzelliklere ortak olmaktı..
Her ne kadar süsleme aşamasında birkaç arkadaş olarak figüranlık yaptık isede,hepimiz birer kurabiye süsleyerek bir çocuk kadarda mutlu olduk..
Herkesin yüzünde ''bu benim kurabiyem,ben süsledim!,, coşkusu vardı.
Süslediğim kurabiyeyi henüz yemelere kıyamadık:)..Anıtsal bir imge olarak saklanmakta hala:)


Sevgili Ayşen,öyle güzel kurabişler yapmış getirmişki Ayşegül'e...Kıskanmamak elde değildi:)...Marifetli arkadaşım..


Bizlerinde gelen konuklara ikramları vardı.Hepimiz gönlümüzden geçen bir kurabiye çeşidi ile boy gösterip marifetleri sıraladık..Gelin görünki,o gün o kadar aklımda tutayım derken kurabiyeleri hangi blogger arkadaşların yaptığını yine aklımda tutamadım birkaç tanesi dışında.Galiba yaşlanıyorum.
Bu güzel fındıklı tarçınlı birer lokmalık kurabiyeler sevgili Nermin ablaya aitti..Ellerine sağlık.Harika idi.


Sevgili Tala'cığım..Minik Fatma'ya rağmen bu güzel dağ kurabiyelerini yapmış..Ellerine sağlık arkadaşım.


Beni affedin arkadaşlar ama bu enfes kurabiyelerin sahibi yorum yazıp belirtsin lütfen..Tadına bakabildiğim harika bir kurabiye idi..



Naçizane benim tahinli kurabiyelerim..Bu kadar basit yapımı olan kurabiyelerin bu kadar çok sevilip sorulması beni uçurdu:)








                               Sevgili Dilek..Hatırladım:))..Baharatlı kurabiyeler enfesti..



Ayşe abla!..Kurabiyelerini hazırlarkenki heyecanını ve özenini keşke görüntüleyebilseydim..Harikasın sen!Sonuçta bu muhteşem sepetle herkes bir kareye girmek istedi...



Kurabiyeleri süslemek için getirilen ekipmanları hayret ve hayranlıkla izlerken,bunların henüz arkadaşların evindeki malzemelerin çok küçük bir bölümü olduğunu öğrenince şaşkınlığımız bir kat daha arttı..


Arkadaşlar tüm heyecanları ve tatlılıklarıyla yerlerini aldılar.Konuklar pür dikkat izlemeye koyuldular.Basın ve yerel tv geldi ve yakında yayınlanacak olan detaylı bir program hazırladı..
Bende bu ropörtajın bir bölümünde istemedende olsa yerimi aldım:)..Çok anlarmışım gibi:)







                                                         Hummalı çalışmamız...



Kurabiye süslemenin bu kadar zevkli olabileceğini düşünmemiştim.Rengarenk her yer,cıvıl cıvıl bir harmoni..Muhteşem bir sanat...


Bende yapıcam!bende diyerek,araba şeklindeki kurabiye süsleme aşamalarını Ayşe ablanın yardımlarıyla uyglamaya koyuldum..Çook ince iş!



                İşte benim süslediğim kurabiyeeem!




Sevgili Tuba'nın nazarlara gelen pastası..Güzelliğe bakarmısınız?..Ellerine sağlık arkadaşım çok yoruldun..


Kurabiye süsleme denemeleri yapan konukların yetenekleri inanılmazdı..İlgi çok güzeldi..






                 Fotoğraf çekilmek için bu pastalar paylaşılamadı:))..Canlarım harikasınız siz....



Erasta'nın katkılarıyla gerçekleştirdiğimiz organizasyona emeği geçen;

http://hunerlieller.in/
http://birtutamkekik.blogspot.com/
http://bakirtencerem.blogspot.com/
http://resimlitarif.com/
http://bir-kase-lezzet.blogspot.com/
http://herteldentala.blogspot.com/
http://www.kurabiye-siparisi.com/
http://ikitanemvebiz.blogspot.com/
http://www.pastaneden.blogspot.com/
http://kahve-keyfi.blogspot.com/
http://bubizimdunyamiz.blogspot.com/
http://analikizlihertelden.blogspot.com/
http://www.lasorellanikahsekerleri.blogspot.com/
http://ayseroseface.blogspot.com/
http://eminedesign.blogspot.com/
http://sehvalozel.blogspot.com/
http://rumeysaninelleri.blogspot.com/

veee tabiiki sevgili Nursevin abla...Çok şekerdin..Emeklerine,özverine sağlık..

Herşeyden öte,yüreklerinizin güzelliğini paylaşmak,sizlerin o pozitif enerjinize ortak olmak harika bir duygu idi..İyiki varsınız,iyiki tanıdım sizleri..


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

instagramdayım..

Ben'ce...

Fotoğrafım
Limon çiçekleri
Antalya, Turkey
Yaşamımızın sınırlarını hayaller belirler.Hayallerin genişliği,yaşamın sınırlarını aşsada bazen,limon çiçeklerinin o dayanılmaz ilhamı kendini buralara atmış durumda.O kokuyu ömrünüzde birkez olsun hissetmeniz dileğiyle...
Profilimin tamamını görüntüle

Google Website Translator

İzleyiciler

Facebook'tayım.

Nereden böyle?

Misafir olduklarım

Sayfalar

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Sponsors

Search

Yükleniyor...