27 Kasım 2012 Salı

Alo,alo...

Telefondan bloga yazı yazınca böylede bir başlık esiverdi.Malumunuz laptopumuz hala komada olunca:)Kurtulup kurtulmayacakları henüz belli değil.Ben ruhuna Fatiha okuma niyetlerinde olsamda..
Yakıştıramıyorum kendime buradan yani telefondandan post atmaya.Gayriciddi ve telefon resimlerinden oluşan bir post oluşturmak istemedim şimdiye kadar.
Gelin görünki yazma isteğim bendeki bu "ben öööle telefonlardan falan basit post atamam,, şeklindeki bendenizin kibirli edalarını kuzu kuzu buraya mahkum etti:))

Doludizgin geçen hayat beni yorsada nedense artık şikayet etmiyorum çünkü bir faydası olmadığını geçte olsa anladım.
Bu aralar aynaya baktıkça bu yorgunluğun ve yoğunluğun izlerini (hiç yaşıma bağlamıyorum) artan beyaz birkaç saç teli ve kazayağı kırışıklıklarıyla atlattığımı düşünsemde kendimi kandıramıyorum:))..Etrafımdada artık kazık kadar insanların abla demesine tahammül gösteriyorum.Saygıdan diyorlar tabi canııım:)

Bağlama kursum doludizgin giderken bende sınıfın ineği olarak:) kendimle bu anlamda gurur duydum:)..Öğrendiğim ilk parçayı buraya koymaya söz vermişken bunu facete gerçekleştirdim.Niyetim daha profesyonel bir çalışmayı burada paylaşmaktı:)..Görmek isteyen arkadaşlar oldu.Öyle çok merak edilen bir durumum yok.Tıngırdatmadan öteye gitmeyen bir "tren gelir hoş gelir,,...:))

video

13 Kasım 2012 Salı

Nohut salatası ve aile keyfi..



Uzaklarda olunca kapıyı çalacak herkesi dört gözle bekler olduk.
Kardeşim geldi dün ve biz çok sevindik...
Adı Sancar...sevmesede.
Doğduğu zamanlar Kıbrıs barış harekatında adı geçen meşhur bir komutan varmış;Semih Sancar..
Bir gurbetçi ailesinin ülkesindeki kahramanlarından etkileşiminin izleri olan bir isim..
Öyle sık gelmez,uzun süre kalmaz...
bir ceee...eeee der gider.
İşlerini sıkı takip eder.Yıllardır tatil yapmaz.
Titizdir,tam bir başak burcudur.
Bu titizliği günlük yaşantısına çok yansıdığından karşıdakine zor anlar yaşatabilir:)
Benden bir yaş küçük ama bana hiç abla demedi:)
Sabaha kadar oturup sohbet eder,
Çok şeyini paylaşır benimle ama yinede hiçbirşeyini paylaşmaz gibidir kimseyle..
Bilemezsiniz aklından neler geçer..
Gittiğimde veya geldiğinde mutlaka beraber gidecektir benimle heryere..
Alır götürür,gezdirir,yedirir içirir..
Özel bir bağı vardır benimle..
Belkide yaşlarımızın yakınlığından dolayı çocukluğumuzda çok şeyi paylaştığımızdandır.
Geçmişe benim gibi çok bağlı ve benim gibide eskileri anlatıp yad etmekten büyük keyif alır..
Bu keyif sabaha dek sürebilir...O kadar diyeyim.


Geldiği gün öğleden sonra biz işten çıkınca doğru pikniğe gittik..Biz ogün ilk defa soğuğu bu denli hissederken soğuk memleket insanı bu zat T-shirtla ''yanıyorum,, nidalarıyla günü tamamladı:)


Eşimin elleriyle yaptığı mis gibi közde kahvelerimizi içtik..


   Sonrasında çekirdeklerimiz ve Kayserimin meşhur şekerlemecisinden lokumları afiyetle yedik..


    Toplu halde gezmelere çıkıldı...Dikkatinizi çekerim.Kısa kollu t-shirtüyle aramızda sadece bir kişi var:))


Manzaranın keyfi çıkarıldı...




Kaleiçinde güzel kareler vardı.......


En güzellerinden biri işte...Halasının güzeli.

Yarın gidiyormuş beyefendi..Öyle boşyere kalamazmış,işleri güçleri onu beklermiş,yolları denize açılmasada canı memleketi Kayseriymiş:))
Artık 5 yıl sonra falan yine gelir herhalde:)

Aaaa az kalsın geçen hafta yaptığım nohut salatasını unutuyordum.


Haşlanmış ve kabukları soyulmuş nohuta konserve mısır,kornişon turşu,közlenmiş kırmızı biber,soğan,dereotu,maydanoz,zeytinyağı,nar ekşisi ve tuz ilave edip harmanladım...Nefisss oldu.
Benden başkada yiyen olmadı pek..Beğenilmedi diycem ama damak tadımada çok güvenirim...

Yaniiii
Ben bu aralar meşgullerdeyim dostlar,
En kısa zamanda döneceğim ve rutin hayatla sizlere merhaba diyeceğim inşAllah.

Sağlıkla,mutlulukla kalın..
6 Kasım 2012 Salı

Yine yeniden..

Şükür kavuşturana,bilgisayarımız geldi.Herhalde en uzun ayrılığımız oldu.Zaten mecburiyetten olmasada uğrayamayacağım kesindi bloguma...Yoğunluğumu,yorgunluğumu anlatmaya kelimeler kifayet etmeyecek durum ve vaziyette olduğundan hiçte anlatmayayım:)
Sizleride işyerinde,küçücük boşluklarda telefonumun ekranından köşede bucakta hemencecik göz ucuyla takip ettim dostlar.Öyle zengin kalkışlarıyla (memleketimde çok kullanılır) ayrıldım sizlerden..
İnşallah en kısa zamanda uzun uzun ziyaretlere geleceğim...

Neler yaptım;Çalışmak dışında hiçbirşey...Sezon doludizgin başlamışken yılbaşı civarında vereceğimiz bir ''es,, ile nefes alacağız inşAllah.
Bağlama kursum dışında katılabildiğim hiçbir faaliyet,etkinlik ve sosyal aktivitemde olamadı:)En büyük aktivitem 1 haftadır birikmiş olan ütüleri ancak bugün yapabilmekti:)..En sevdiğim dizileri bile fragmanlardan takip ettim,yavrucaklarımı birkaç defa hazır yemeklere talim ettirdim,akşamları yemek bile yiyemeden uyuyakaldım,sabahları kalkmakta güçlük çektim,10 gün boyunca migren atağım geçmedi,tatlı yapamadım,hatta ve hatta hazır cheescake malzemesini bile dolaptan alıp yapamadım...
Kısacası yetemedim hiçbirşeye...


     Geçtiğimiz günlerde geldi Adriana...Güzel bir öğle yemeği yedik kendisiyle Akdeniz'in sakin ve dingin ufuklarına doğru...Yine gelecek...


 
   Tek etkinliğimiz müşterilerimizi götürdüğümüz yemekler şu sıralar..Oda sıradan gelmesin artık ve keyfini çıkaralım diye dua ediyoruz...Bu aralar;Antalya'da hava güzeel,deniz güzeeel...


      Sıcak çikolatalı kekimiz dondurma eşliğindeydi...


    Benim tercihim olan karamelli,kestaneli tatlıyı yemeğin number one 'ı olarak başköşeye koydum..
    Şefimize teşekkür ederiz...

    Yarın akşam yine bir müşteri yemeğimiz var ve ben çoook yorgunum...Biri beni tutsun.Yıkılmayayım...


                            Seni herzaman bekliyoruz Adriana...

Hadi güzel bir şarkı.....


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

instagramdayım..

Ben'ce...

Fotoğrafım
Limon çiçekleri
Antalya, Turkey
Yaşamımızın sınırlarını hayaller belirler.Hayallerin genişliği,yaşamın sınırlarını aşsada bazen,limon çiçeklerinin o dayanılmaz ilhamı kendini buralara atmış durumda.O kokuyu ömrünüzde birkez olsun hissetmeniz dileğiyle...
Profilimin tamamını görüntüle

Google Website Translator

İzleyiciler

Facebook'tayım.

Nereden böyle?

Misafir olduklarım

Sayfalar

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Sponsors