10 Temmuz 2012 Salı

Ses..sesss..deneme..bir..ki:)

Su altında nefesinizi uzun süre tutup yüzeye çıkınca aldığınız o ilk nefes vardır ya..Aynen öyle hislerdeyim şu an.Ne zor şeymiş böyle yazamamak.Paylaşamamak.Telefondan okuyorum ama ses geçirmeyen camın arkasından bağıran görüntü gibi göründüğümü hissediyordum.

Neyseki teknoloji büyüklüğünü gösterip bugün teşrif ettiler bize.Amaaa,her an sanki gidecekmiş gibide hararetleniyorlar kendileri...Yani dizüstümde kaynayan tencere misali fokurduyor bilgisayar ve her an yine bu sıcaklıktan nakavt olabilir:)..Eşime bakıyorum;gittiği yere kadar,sen yaz boşver diyor:)
Neler oldu bu arada diye merak edip soran olursa(ki sanmıyorum,blogcanlar yaz rehavetine girip bir bir tatile girmişler bile,dertleri benmiyim:))...Ha ben anlatayım...anlatayım,anlatayım:))

Sıcaklar fena halde bastırmış durumda ve akvaryumda yaşayan balıklar misali klimasız ortamda yaşayamayacağını düşünen ben,iş dışında ev içinden çıkmamaya özen gösteriyor.Geçen haftalarda şehir dışından gelecek misafirleri beklerken hiç ummadığımız bir misafirimiz çıkageldi.Hollanda'dan dayımın kızı Hatice.Bilenler bilir,çocukluğumuz beraber geçmişti.Antalya'da çocuklarıyla birlikte otelde yer ayırtmış ama uçağı otel girişinden 2 gün önce olunca bana misafir oldu..Çok sevindik.Diğer misafirlerin planları suya düşünce Hatice'nin kısada olsa gelmesi süper oldu..Gezdik,tozduk,yedik,içtik,geceyarılarına kadar sohbetler ettik,anıları yad ettik geç saatlere kadar.2 gün izinli olmamızda güzel denk geldi...Bir tane bile resmin olmayışı sadece onun fotoğraf makinasının kullanılmış olmasından.Ben tamamen unuttum.
Bu arada hafta sonunda Kayseri'ye gidip geldik.Kardeşim orta şiddette (Omuzda bir çatlak ile atlattığı)Bir trafik kazası geçirmişti.Acil birde hasta ziyaretimiz olunca kaçıverdik aniden.Üzücü sebeplerden dolayı orda olsakta o iki gün bile bana o kadar iyi geldiki anlatamam.Kızlar orda kaldılar ve dersaneleri başlayana kadar biraz kalmak istediler.Uzun uzun tatil yapıyoruz orda diye benimle 2 yıldır yaz tatillerinde kavga eden 2 cadı dayanamayıp kalmak istediler...Kısa bir süre için ama diyede kestiler önceden.Kısacık sürede çekilen fotolar şu an Kayseri'de olsalarda kızlar geldiğinde paylaşacağımdan emin olabilirsiniz...Elimde bugün için malzeme yok.Sadece 2 hafta önce eşimle çıktığımız bir akşam gezintisinden çok net olmayan kareler var.Çocuklar olmadan,iki kişilik,nezih,kafamızın estiği şekilde,zaman mefhumu olmadan yaptığımız gezinti..

Cıvıl cıvıldı Işıklar caddesi..

Hatta çok ilginç görüntülerle doluydu....Yavrular satlıktı.Bu görüntü karşısında kimsenin bu yavruları annelerinden ayırmaya kıyabildiğini sanmıyorum..Alıcı çıkmadı..

Bu canlı mankenin sokak ortasındaki hareketsiz duruşu herkeste merak uyandırıyordu.Herkes; yok kıpırdadığını gördüm,yok titredi yok cansız bu diye aralarında konuşurken ben;Şeyy,afedersiniz,bir resminizi çekebilirmiyim? diye sorunca Allah tarafından cana geldi ve tabii diyerek cevap verdi:))..Herkesinde merakı giderilmiş oldu:)

Elimdeki eski makinayla ancak böyle bir görüntü yakalayabildim kaleiçinden..

Bu kadar güzel ve masum görünen kahvenin süsüne püsüne bakmayın.Sabah 04:00'e kadar beni uyutmayan ta kendileri..Ayda yılda kahve içince bünye kaldırmıyor:)

Umarım sizden uzun süre ayrı kalmam.Umarım pc arıza çıkarmaz.Sizleri özlediğimi bilmenizi istiyorum.Sevgiyle kalın ve aşağıdaki şiirin büyüsüne birlikte kapılalım,ne dersiniz?Hadi okuyalım..

6 MUHTEŞEM YORUM..:

Başak dedi ki...

O yavruları kimse almasın. hepsi ana kuzusu. Çok sevimli bir tablo. ara sıra kahve içen biriyim beni de her seferinde sabahlatır. sevgiler.

Yeşim dedi ki...

gerçekten uzun süre yazmayınca durum bendede aynı oluyor :)yalnız ben kahveye takıldım çok cezbedici:)))

Swotpisces dedi ki...

ÖZLÜYORUZ, ARTIK DAHA SIK YAZINNNNNN... :)

Gurme Şirine dedi ki...

kahve gel beni iç diyor......
ayyy canım çekti valla....
kocaman sevgiler...

muko dedi ki...

merhaba
ne güzel fotoğraflar köpekler çok tatlııı
kahveye lafım bile olmaz ne kadar güzel görünüyordu

sevgilerrr

Banu dedi ki...

Ayy canım hoşgeldin...özledim bi bakayım dedim amanın bu ne güzel resimler oyy oyy o yavyuları yerim ben üzerine o nefisss kahveyi içerim:))) sevgilerimle öptüm...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

instagramdayım..

Ben'ce...

Fotoğrafım
Limon çiçekleri
Antalya, Türkiye
Yaşamımızın sınırlarını hayaller belirler.Hayallerin genişliği,yaşamın sınırlarını aşsada bazen,limon çiçeklerinin o dayanılmaz ilhamı kendini buralara atmış durumda.O kokuyu ömrünüzde birkez olsun hissetmeniz dileğiyle...