30 Ekim 2010 Cumartesi

Potada zaferle bir maç..

Küçük kızım Yaren'in birkaç yıldır lisanslı basketbolcu ve bir kulüpte oyuncu olması sebebiyle bizimde bu sporla ilgilenmemiz artık mecburiyetten öte zevke dönüştü.Kepez Belediyesi basketbol kulübünün maçına davet edilince hiç hayır demedik ve bu akşamıda böyle geçirmiş olduk.

Kepez belediyesinin Arena stadı beklediğimden güzeldi.Belediye başkanına teşekkürlerimi iletiyorum.Antalya'nın en büyük merkezdeki stadı bile bu tesisin yanında biraz nokta kalır gibi...İstenince yapılıyor onu gördük...Memleketimin Kadir Has Kapalı Stadyumunu tenzih ederiim:)



Bayağı bir ciddiyetle izlemişiz:)

Neyseki bu ciddi izleyişimiz sonunda galibiyetle ayrılan taraf Kepez oldu.Kendilerine başarılarının devamını diliyorum.

Bu arada yarın izinliyim,yaşasın!Ne yapsak ne etsek bilmem ki?İnsan arada bir izinli olunca ne plan yapacağını bilmiyor.Neyse yarın ola hayrola...



Orhan Gencebay - Akşam güneşi

5 MUHTEŞEM YORUM..:

mintinin dünyası dedi ki...

sevgili arkadaşım limon çiçeğim.maşallah pür dikkatsiniz.çok sevdim o halinizi:))).öpüyorum mintiden sevgiler:)

Bayram Kombesi dedi ki...

hic bisey yapma uyuuuu diycem ama sen bulursun yapacak bisiler.

Limon çiçekleri dedi ki...

Mintim canım,teşekkürler arkadaşım,sevgiler karşılıklı...

Kömbem nasıl bildin?Sabah 8 de ayaktaydım canım.Bulucam yapacak birşeyler ayıp ediyorsun:))

Fatoş Öztürk dedi ki...

Günaydın canım paylaşımın için çok teşekkür ederim.Benim gibi Orhan Gencebay hayranı için süper oldu.Sevgiler...

SERRA dedi ki...

merhaba canım
bloğuma bıraktığın yorum gibi, yazın gelince yada ne zaman gelirsen buralara mutlaka bekliyorum.Işıl'la senden bahsettik zaten:)tanışmayı çok isterim
memleketin stadyumuna diyecek yok zaten:)kalın sağlıcakla...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

instagramdayım..

Ben'ce...

Fotoğrafım
Limon çiçekleri
Antalya, Türkiye
Yaşamımızın sınırlarını hayaller belirler.Hayallerin genişliği,yaşamın sınırlarını aşsada bazen,limon çiçeklerinin o dayanılmaz ilhamı kendini buralara atmış durumda.O kokuyu ömrünüzde birkez olsun hissetmeniz dileğiyle...
Profilimin tamamını görüntüle

Google Website Translator

İzleyiciler

Facebook'tayım.

Nereden böyle?

Misafir olduklarım

Sayfalar

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Sponsors

Blog Archive