2 Temmuz 2011 Cumartesi

Kenarından kıyısından,

   Kayseri'ye ve düğüne gitmemize 15 gün kala dün düğünde giyeceğim kıyafeti beğenmeye gittiğimde kafama balyozlar iniverdi:))Bir anda vurulduğum elbisenin 38 bedenine tıka basa girdim:((40 bedenide olmayınca çaresiz 15 günde ne kilo verdim,verdim yani..Bel çevresi ve göbek almış başını gidiyor:))Ohooo nereye!?Onu bilmiyorum ama gittiği yer hiç iyi bir yer değil..
   Dünden itibaren rutin,tempolu akşam yürüyüşlerine başladık eşimle.(Laf aramızda kendiside aynı dertten muzdaripte:))Dünden beridir ekmekte yemedim,tatlıda..Bol bitki çayı,form bisküviler,probiyotik yoğurtlar,müsliler vs..vs..tipik diyet öğünleri yani..Arada bir kaçamak lokma atıveriyorum çocuklardan ama:)Yarın işyerindeki kahvaltı menümde hazır:3 zeytin,1 domates,1 salatalık,bir küçük dilim peynir,yanında şekersiz çay...Belki 1 dilim kepekli ekmek diyeceğim ama hazır, form bisküviyle başlamışken onlarla devam edeyim bari..



  2 gündür tempolu bir şekilde 5-6 km yürümüşüzdür...


 
    Spor aletlerinide ihmal etmiyoruz..



    15 gün sonunda çok mutlu olmak istiyorum,çoook..


    Bugün damar bir parça,yeni keşfettim,çok güzelmiş..


ferdi tayfur - sevdigim biri var diyemedin mi ...

izlesene.com

7 MUHTEŞEM YORUM..:

komançi dedi ki...

spor yapmak. negüzel bişiy :) ferdi tayfur bende hep bir yaradır. :))

Sihirli Günce dedi ki...

İnşallah istediğiniz kiloya tez zaman da inersiniz.Ve istediğiniz kıyafeti giyebilirsiniz.Azimli gördüm ama sizi:)))

senem dedi ki...

Merhaba ,

Uzun zamandır uğrayamamıştım çok iyi görünüyorsun.

Yeni bir işe başladım belki bakmak istersiniz

http://www.sanalpazar.com/shop.php?name=dolunay-&user_id=268913

sakine dedi ki...

hadi bakalım kaç gün sürecek.:)Allah kolaylık versin..İhtiyacın yok ama seninki kendine eziyet bence..

neval dedi ki...

ahh o balyoz her tartıda biniyor tepemize.
umarım hedefine ulaşırsın,en büyük tehlike eski yeme alışkanlığına kayıvermek

Buket dedi ki...

aaa ama çok zayıf görünüyorsun ??

Limon çiçekleri dedi ki...

Komançi:Ah o spora düzenli bir şekilde bir adapte olabilsem...İstikrarsızım o konuda..Ferdi Tayfur'u bende çok severim.

Sihirli Günce:İnşAllah..O azim çok sürmez:))

Senem:Teşekkürler..

Sakine:Bugün bitti bile:))Eziyet evet ama 1-2 kilo bir verebilsem yeter..

Neval::)))O alışkanlığa bir kayıverdim işte 6 kilo birden aldım maalesef..

Buket:Teşekkür ederim canım!ama hiçte göründüğüm gibi değilim aslında:)61 kiloyum:))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

instagramdayım..

Ben'ce...

Fotoğrafım
Limon çiçekleri
Antalya, Turkey
Yaşamımızın sınırlarını hayaller belirler.Hayallerin genişliği,yaşamın sınırlarını aşsada bazen,limon çiçeklerinin o dayanılmaz ilhamı kendini buralara atmış durumda.O kokuyu ömrünüzde birkez olsun hissetmeniz dileğiyle...
Profilimin tamamını görüntüle

Google Website Translator

İzleyiciler

Facebook'tayım.

Nereden böyle?

Misafir olduklarım

Sayfalar

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Sponsors

Search

Yükleniyor...