19 Kasım 2011 Cumartesi

Bir gıdımcık nefes..

    Bunaldım,boğulmak üzereyim sanki(Allah korusun)..Havalarda gitgide soğuyunca sanki treni kaçıracakmışım gibi izinsiz işyerinde geçirdiğim saatler ızdırap olmaya başladı.Son güzel havalar birdaha geri gelmeyecekmiş gibi depresif bir alarm durumu içerisindeyim:)..Üf deseler alınıyor,sinirleniyor,bağırıp çağırmaya başlıyorum..Etrafımdakilerde hassasiyetimin farkındalığını istemedende olsa artırdığından dolayı küçücük bir bebeğe davranır gibi davranıncada kendimi iyice geçimsiz ve huysuz,şımarık hallerle haşrolan pimi çekilmiş bomba gibi görmeye başladım:))..
   Aile efradımın ses tonunun yanlış bir şekilde detone olması bile beni çıldırtmaya yetip artırıyor.N'ooldum ben böyle??..Efem ufacık durumlarda bir surat asmalar,gülememek için sanki kendini zorlamalar,dünya yıkılmış altında kalmışım gibi travmatik bakış açıları:))...Tez zamanda düzelesin Havva,gidişin gidiş değil:)


    Öğleden sonraki hafta sonu boşluğunda bulduk yine bir çiftlik:)Belenbaşı çiftliği..Tesadüfen arabayla gezinip dağlara doğru yol alırken tabelayı gördük..Çiftlik dediysek,iyi güzel hoş ama bana göre doğal olmaya çalışılmış bir yer.Akşamında restoranında fasıllı gecelerin düzenlendiği,çakma bir doğa konsepti:))Kendilerini yinede tebrik ediyorum.Şehir içi sayılan bir yerde böyle bir ortam kurmuşlar.Emek vermişler.Düşünmüşler...Aslında güzel, haksızlık etmeyeyim ama ne biliim ben salaş,çok düzenden uzak köy ortamlarını seviyorum:))..Bir çiftlikte içkili akşam eğlencesi olmamalı mesela..O zaman çiftlik demeyelim değilmi?..(Bir tersliğim üstümdeki sormayın gitsin,herşeye muhalifim)





    Değişik cinslerdeki tavuklar insanın etrafına fena halde toplaşıyorlar:))


     Çok yakından dost olmaya başladılar:))Kanatlılarla pek aram yoktur zaten,tırsma durumları başladı:))


    Yürüdükçe insanın üstüne üstüne geliyorlar:))..Bende ufaktan topuklamalar başladı...:)




     Sülün...




     Belki huzur bulurum diye Konyaaltı sahilinin güzel manzarasına  kendimizi teslim ettik..


  
    Sıcak çikolata eşliğinde...


    Midye dolmayıda akşam evin hanımları olarak paylaştık,babamız bize hayretle baktı:)) 50 ye yakın midye dolma yemişiz.Ayıp kızım , dolmaların hepsini çekme bari dedim Minelnur'a.''Semer,,le ilgili bir deyimin tam yeriydi aslında dostlar:))Siz  çekinmeyin içinizden diyebilirsiniz:)))...Ayyynen öyleydi.Nerdeyse semerimizi yiyecektik:))
  
   Bu görüntüleri aşağıdaki güzel şarkı eşliğinde dinleyin dostlar...Güzel şarkı...Pek hoş..

13 MUHTEŞEM YORUM..:

mine dedi ki...

ara ara böyle zamanlar oluyor galiba
neyseki harika güzellikleri olan bir yerde yaşıyorsun ve gezmeyi seviyorsun içini doğanın güzellikleriyle doldurdukça herşey yoluna girecektir eminim
işlerin biran önce hafiflemesi dileklerimle...

Unknown dedi ki...

çok güzel gözüküyorsun bence her zaman ki gibi :)) Havvacım :)
ama o halet-i ruhiyenin mutsuz durumları bende bu aralar o kadar çok var ki bir anlatabilsem :( seni anlamaya çalışıyorum uzaklardan.sevgiler güzel hafta sonları :))

LeylaK dedi ki...

Havvaaa özeniyorum sana :) ne güzel bigün olmuştur. harikasın.

Kahve Dükkanı'ndan sevgiler...

DOREMİ dedi ki...

Çok beğendim..güzel doğada nefes çekip dolaşmış kadar oldum..:)

Unknown dedi ki...

Bloğunun yeni tasarımını şimdi farkettim.Kusura bakma canım.Güzel olmuş.Ağzım sulandı hatta limonu görünce..
Stresli bir dönemdesin galiba, yoğun çalışmanın da etkisi vardır ,mutlaka...
En kısa zamanda rahatlarsın inş.

Adsız dedi ki...

bende bazen kendimle baş edemiyorum iniş cıkışlarımla:)))))))))))
sizde biliyorsunuz:))))
havvacım gercekten bazen anlamsız veya anlamlı zamanlar insanları sıkıyor,bunaltıyor bazen herşeyden kacmak istiyorsun.

negüzel cıkıp gezmişin canım benim
yedigin ictigin senin güzel resimler, bizim olsun ne güzel gez canım cok yogun calışıyorsun normaldir:))))
sevgilerimle öpüyorum havvacım:))))

Şirince Tatlar dedi ki...

Slm Havva, hiç yabancı gelmedi bana ruh halin:))Sonbahardayız normaldir, ben geneldi ay sonlarında olurum böyle ve bildğim duaları okuyarak rahatlarım, sevgiyle resimler süper..

Unknown dedi ki...

Aman sekerim dikkat et kendine olur böyle can SIKINTILAR bazen. Cok guzel yerde yasiyorsun ve her hafta sonu ailenle birlikte geziyorsun, nasil özeniyorum sana. Allaha emanetsin

New York'tan dedi ki...

Ne guzel olmus, degerlendirmisiniz gunu :))
ayrica afiyet olsun :)

Deniz dedi ki...

Bence çooook şanslısınız!:) ben de sizi kendi bloğuma beklerim:)
www.LensMarket.Com

Birsel ve İrem dedi ki...

Bu manzara insana ancak huzur verebilir. Zaman zaman herkes aynı ruh hali içinde olababilir, çevrenizde sizi anlayan insanlar olduğu için şanslısınız:))
Sevgiler...

► Hobihane ◄ dedi ki...

yazdan kalma güzel bir gün..
resimlr çok hoş paylaşm içn tşkler..

mine dedi ki...

canım havuçlu kurabiye içini benimki yapışmaz tava olmadığı için çook az yağda çevirdim, zaten sulanıyor...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

instagramdayım..

Ben'ce...

Fotoğrafım
Limon çiçekleri
Antalya, Türkiye
Yaşamımızın sınırlarını hayaller belirler.Hayallerin genişliği,yaşamın sınırlarını aşsada bazen,limon çiçeklerinin o dayanılmaz ilhamı kendini buralara atmış durumda.O kokuyu ömrünüzde birkez olsun hissetmeniz dileğiyle...
Profilimin tamamını görüntüle

Google Website Translator

İzleyiciler

Facebook'tayım.

Nereden böyle?

Misafir olduklarım

Sayfalar

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Sponsors