3 Mayıs 2012 Perşembe

Ödül yağmuru ve Tuğbamın sofrası..


Aman bir havalardayım,bir sevinç,bir gurur duyguları hasıl oldu şu naciz arkadaşınızın yüreğinde.Dünya bloggerlar günü vesilesiyle sevgili Umut sepeti,Nabrut,u.aydın,hayat mutfakta güzel,Benim dünyam beni çok yönlü blogger ödülüne layık görmüşler.Kendilerine en derin teşekkürlerimi iletiyorum.Nasıl mutlu oldum anlatamam.İçim içime sığmıyor.
Tabii ödülüde öyle kabul edip gitmek yokmuş:)..Şartlar,şurtlar yerine getirilmek zorunda..

1-Ödülü 11 arkadaşınıza vereceksiniz.

Bu ödülde kesinlikle sınırlama yapmak istemiyorum.Politik falan diyede düşünülmesin.İzlemede olduğum tüm blogların bende ayrı ayrı yerleri var.Hepsinin tarzı,dili,bakış açısı birbirinden farklı,rengarenk.Ben nasıl ayırt edeyim bu güzel yürekleri.O yüzden 11 kişiyle bu alemi sınırlamak istemiyorum,affedin...Herkese gelsin..

2-Ödül verdiğiniz bloglara haber vermeniz gerekiyor.

Yukarıdan tüm güzel yüreklere duyurduğumu düşünüyorum:)

3-Kendimizle ilgili 7 gerçek paylaşıyoruz.

Daha önce bir mim vesilesiyle paylaşmıştım ama buraya tekrar copy edip sunayım:

 -Sinirli anıma kimse denk gelmesin mümkünse.Kendi ruh sağlığı için iyi olur:)Bazen sakinleştikten sonra(ki) bu, günler sürebiliyor bu benmiydim diyebiliyorum.Tipik bir boğa burcuyum yani..Kötü bir yanımda bu sinir koması esnasında hiçbirşeyi gözüm görmüyor..Yani o derece:))..Ne zaman geleceğide belli olmuyor.Çok sakinken bir anda deliriveriyorum..Yada öylemiyim:))

 -Aşırı ayrıntıcı ve tezcanlı olmam karşımdakiler için çekilmez bir durum oluşturuyor nedense..Bense bunu bir türlü kabullenmeyip bu ayrıntıcılığım ve tezcanlılığım ile gurur duyuyorum:))Eşim bunu kendimi gereksiz yere yıpratmaktan başka birşey olmadığını düşünüyor..İşte bunu bir türlü ka-bul-len-mi-yoo-ruuuum!!!

 -Çoğumuzda vardır belki ama bende çok had safhada;Yemek yerken karşımdakinin ağız şapırdatması,sessiz bir ortamda yanımdakinin burnundan nefes alma sesi,çiğneme sesi sinirlerimi bozar ve dikkatim o saniyeden sonra sırf ordadır.Bundan rahatsızlığımıda karşıdakine istemedende olsa mutlaka belli ederim...Bırakırım herşeyi ve sinirden bakar dururum:),saat tıkırtısı sesi,su damlaması sesi,sinek vızıltısı....Yaa sorunlumuyum nedir:))

 -Acaayip yer yadırgarım.Gittiğim yerde çoğunlukla ilk yatılı geceleri sabaha kadar kesinlikle uykusuz geçiririm.Kalkar otururum...Yorgunluktan ölmem lazım uyumam için,ve kesinlikle sessizlik..

 -Bir koltuğa iki değil beş karpuz sığdırmaya çalışarak bu karpuzların hakkını vermekle uğraşmak beni mutlu ediyor..Veriyormuyum?Bilmiyorum.Çok yorulup çok yıpranıyorum..Kimine göre gereksiz yorgunluklar,bana göre ''hayatta daha yapılması gereken o kadar çok iş varki,ne kadar tembelsiniz?,,anlayışı:)..Zembereği kurulmuş bir oyuncak gibi hissediyorum bazen kendimi.Tek ve en büyük endişem bu zemberek boşaldığında ne olacak??

 -Geçmişe çok bağlıyım.Unutmak zordur bende.Çok iyi hatırlarım ayrıntıları..İyi şeyleridee,kötü şeyleride..Çok iyi hatırlarım ama asla belli etmem.Sadece yeri geldiğinde..Geçmişe karşı çok vefalıyımdır.Bu vefayı karşımdakinde görmediğim zaman kırılırım..Geçmişte çok sevdiğim ve yıllar sonra gördüğüm bir arkadaşın boynuna sarılır,sevinçten ne yapacağımı şaşırır,ağzım kulaklarıma varır,ne konuşacağımı şaşırırım ama karşımdakinin ''ne yapmaya çalışıyorsun?Ne olmuş sanki karşılaştıysak,, bakışı beni bitirir...

-Dışardan ilk gören çok soğuk olduğumu düşünür.Tanıştıktan sonrada genelde şu sözleri duyarım hep;''ayyy ne soğuk nevale demiştim hakkında,,..:))..Aslında belli etmeyen ama aşırı hassas bir yapım var..Sevdimmi tam severim:))

4-Ödülü veren bloggerlara teşekkür edin..

Sevgili Zeliha,Nabrut,u.Aydın,Benim dünyam,Hayat Mutfakta Güzel bloglarının sahibi sevgili arkadaşlarıma bir kez daha yürek dolusu teşekkürlerimi iletiyorum.Yüreğinize sağlık.

Bugün teşkilattan sevgili arkadaşımız Tuğba'ya davetliydik.
Kendisi ayrıldığı için çok sık görüşemiyoruz ama hep yüreğimizde ve çok özlüyoruz.
Öğlen,iş çıkışı,tabir-i caizse koşa koş gittim sevgili arkadaşıma.
Yüreğinin güzelliği,sohbeti,zekası,hanımefendiliği,dostluğu tartışılmaz bir güzellik kendisi.
Bir o kadarda zahmet ,emek vermiş sofrasına.
Tek kelimeyle muhteşem lezzetler vardı,hepsi birbirinden leziz idi...Tam bir karbonhidrat ve kalori bombasına tutulduk:))..Tutulmamak mümkünmü?




Paşa lokumu enfesti..








   Anneciğinin elinden çıkan haşhaşlı gözleme ile bazlamalara diyecek yoktu zaten.Ellerine sağlık.



     Su böreğine itirazı olan varmı?


    Ve nefis Browni kurabiyeler..

Ardından daha önce planlanmış bir ev ziyaretine gitmemiz gerekiyordu...Tuğbamdan istemeye istemeye ayrıldık.Sağolsun ev sahibemiz güzel mamalar hazırlamış:))..E yani bu kadarda değil dedik kendi kendimize:)..Nezaketen tadlarına baktık.Derken ucundan aldık,ziyan olmasın hesabı dilimler küçülmeye başladı))..Yani ipimizi kopardık afedersiniz:)
Bu gidişle bu ev ziyaretlerinde ev sahibelerine şart koymamız gerekecek:)..Olmuyooor:))


Şarkı enfesss...Birkaç defa dinledim.

5 MUHTEŞEM YORUM..:

NABRUT dedi ki...

kesinlikle vücuttan hece haricinde çıkan her sese sinir olurum.yok hatta deliririm.hatta sofrayı kaldırıp atasım gelir.ahh dayanılmaz bir şey:((

Oglak Kizlari dedi ki...

Üf iki yazıdır bitirdin bizi.

Yarasın, topak topak et olmasın.

Kısırsever anne Çiğdem

our twins of N.Y./SEYHAN dedi ki...

gercektende enfes hepsi... ama en cok da kisir beni cekti. acayip fanatigiyimdir de:) hashasli gozlemede kulaga cok hos geeliyor:)
ya sevgili limon cicekleri; topluca cekildiginiz fotoda siyah beyaz basortulu bayan varya, acayip dikkat cekici! nasil mi? hatunun dizinden bir karis yukarisini gorebiliyorum buradan. bir karis kalmis yani. ne o oyle bas kapali baska yer acik(( tovbe tovbe... basi acik olsa hic dikkatimi cekmezdi!..

nergis mevsimi dedi ki...

Kendinle ilgili paylaştığın 7 gerçeğin nerede ise aynısı benim de gerçeklerim.Ben bir de akrep burcuyum.Mükemmelliyetçive hassas kişilikler kendileri için de,çevreleri içinde çok yıpratıcı olabiliyorlar bazen...Sevgilerimle...

Tombul Tarifler dedi ki...

orada eskişehir'in pişmaniye helvasını gördüm (adı bu muydu bilmiyorum) nasıl canım çekti nasıl. ayrıca kısır da güzelmiş afiyet olsun sizlere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

instagramdayım..

Ben'ce...

Fotoğrafım
Limon çiçekleri
Antalya, Turkey
Yaşamımızın sınırlarını hayaller belirler.Hayallerin genişliği,yaşamın sınırlarını aşsada bazen,limon çiçeklerinin o dayanılmaz ilhamı kendini buralara atmış durumda.O kokuyu ömrünüzde birkez olsun hissetmeniz dileğiyle...
Profilimin tamamını görüntüle

Google Website Translator

İzleyiciler

Facebook'tayım.

Nereden böyle?

Misafir olduklarım

Sayfalar

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Sponsors

Search

Yükleniyor...