12 Mayıs 2012 Cumartesi

Şampiyon Galatasaray!


  Amanın bir heyecan,bir stres..Mutlu sonla bitti.Bir Galatasaraylı olarak tüm taraftarları yürekten kutluyorum.Fenerbahçelileride ikinciliklerinden dolayı tebrik ederiz:))..
Gönül isterdiki istenmeyen olaylara şahit olmayalım ama...Oldu işte.Fenerbahçeli tüm taraftarlar adınada üzüldüğümü belirtmek istiyorum çünkü maçın son dakikaları ve saniyelerinde istem dışı bir şekilde Fenerbahçenin gol atmasını istemiştim.Öyle garip bir duyguya kapıldım nedense:))Ama çabuk toparlandım Allah'tan kendime geldim:)
Nice şampiyonluklara dileğiyle...

7 MUHTEŞEM YORUM..:

Unknown dedi ki...

Bütün Galatasaraylıları kıtluyorum.Anneler gününde kutlu olsun canım.

yöresel yemek ve örgü dedi ki...

Merhaba arkadaşım öncelikle bende bir galatasaraylı olarak kutlarım ve geçmiş dogum gününü kutalarım nice dogum günlerine arkadaşım .Tarif göndericegim demişsin ve nasıl göndericeni sormuşsun sen benim linkimi ekle tarifin alt veya üst köşesine ben gelir kopyalar alırım bu arada tarifide gördüm harika bir tarif bir başka arkadaşdan gelmişti haluş tarifi ama bu farklı galiba çok teşekkürler desdegin için bu gidişle etkinlik uzuyacak bu son gündü.

mine dedi ki...

hiç anlamasam da futboldan tebrikler diyorum yazını okuyarak : )

gunlukcugum dedi ki...

Bir trabzonsporlu olarak sonuca bende sevindim) hayirli olsun...

Remziye dedi ki...

Galatasaray'lıyım..hepimize tebrikler..

Z.B.S. dedi ki...

Galatasaray candır :) Ama keşke gerginlikler yaşanmayıp tatsız olaylar hiç çıkmasaydı...

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Ben de Cimbomluyum Havvacım, çok mutluyuz elbet.. Tebrikler aslanlarımıza:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

instagramdayım..

Ben'ce...

Fotoğrafım
Limon çiçekleri
Antalya, Türkiye
Yaşamımızın sınırlarını hayaller belirler.Hayallerin genişliği,yaşamın sınırlarını aşsada bazen,limon çiçeklerinin o dayanılmaz ilhamı kendini buralara atmış durumda.O kokuyu ömrünüzde birkez olsun hissetmeniz dileğiyle...
Profilimin tamamını görüntüle

Google Website Translator

İzleyiciler

Facebook'tayım.

Nereden böyle?

Misafir olduklarım

Sayfalar

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Sponsors