16 Temmuz 2013 Salı

Kayseri havası ve Sena..

1,5 gün kalan süremizi sıla ile noktalamak istedik...Tabii  bu kadar ara vermenin hesabını önce bir verelim:)
Efenim malum,..Ramazan-ı Şerifi ifa ediyoruz hamdolsun.Rabbim kavuşturmayı bu yılda nasip etti bizlere.
Yalnız bir durum varki beni zorlayan..Ramazan değil..İşte geçirdiğimiz uzun saatler ve izinsizlik..Uyumaya ancak vaktim kalıyor desem?..Beni affedersiniz eminim.Bayrama ve sonrasına memlekete gidecek olmanın heyecanı ayrı tabii..


Sena'mız doğdu..Büyük boy erkek kardeşin 2 numaralı hane üyesi..Çok tatlııı..Ben bayrama gelene kadar biraz ısırmalık olur gibime geliyor..Hazır ol Sena hanım,halan seni ısırmaya geliyor:)

 
 

                        Abiside öyle seviyorki kardeşini:)Bir an olsun yanından ayrılmıyor:)

 
Bir buçuk gün çabuk geçti...Saatler sayılıydı çünkü..
Yine bana hüsran,yine bana hasret var!!
 
 
Bu şarkıyı ne çok dinlerdim zamanında....
 

3 MUHTEŞEM YORUM..:

Basit Yemek Tarifleri dedi ki...

Allah bağışlasın, maaşallah çok tatlı. Sevgiler...

ADC ŞEKER dedi ki...

çok tatlı

Lezzet Taneleri dedi ki...

Çok tatlı...masallah...Bloğunuzu beğenerek takip ediyorum.Blogda yeniyim.
Sizi de benim bloğuma mutlaka beklerim.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

instagramdayım..

Ben'ce...

Fotoğrafım
Limon çiçekleri
Antalya, Türkiye
Yaşamımızın sınırlarını hayaller belirler.Hayallerin genişliği,yaşamın sınırlarını aşsada bazen,limon çiçeklerinin o dayanılmaz ilhamı kendini buralara atmış durumda.O kokuyu ömrünüzde birkez olsun hissetmeniz dileğiyle...
Profilimin tamamını görüntüle

Google Website Translator

İzleyiciler

Facebook'tayım.

Nereden böyle?

Misafir olduklarım

Sayfalar

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Sponsors