6 Kasım 2013 Çarşamba


Unutmadım buraları..
Hep aklımda..
Sadece birazcık müsaade..
Bana birkaç gün daha izin verirmisiniz?
Söz veriyorum,öyle postlarla geleceğimki:))
Hadi biraz daha kaybol diyeceksiniz:)

Benden size gelsin...

3 MUHTEŞEM YORUM..:

mine dedi ki...

merakla bekliyoruz o zaman : )

Adsız dedi ki...

Resmine bayıldım.
suna

VuslaT dedi ki...

Ben gibisin o zaman:))
Sevgiler..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

instagramdayım..

Ben'ce...

Fotoğrafım
Limon çiçekleri
Antalya, Turkey
Yaşamımızın sınırlarını hayaller belirler.Hayallerin genişliği,yaşamın sınırlarını aşsada bazen,limon çiçeklerinin o dayanılmaz ilhamı kendini buralara atmış durumda.O kokuyu ömrünüzde birkez olsun hissetmeniz dileğiyle...
Profilimin tamamını görüntüle

Google Website Translator

İzleyiciler

Facebook'tayım.

Nereden böyle?

Misafir olduklarım

Sayfalar

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Sponsors

Search

Yükleniyor...