12 Mayıs 2014 Pazartesi

ve ben 40'landım:))

Evet hayatımızda 40'lara merdiven dayadıktan sonra bu merdivenleri aşıp inmeye başladık..
Bu iniş yolu hayırlara,sağlığa ve mutluluklara vesile olsun inşAllah.
Rabbim herşeyin hayırlısını nasip etsin.

Anneler günü ve doğum günüm bu yıl çakışınca sürprizde büyük oldu..
Bu vesile ile kutlayan arkadaşlarım,eş,dost çifte mutluluk dileyerek coşkuma coşku kattılar.
Sağolsunlar..
Benim içinse hoş olmayan bugün çalışmak zorunda oluşumdu.
Çıkışta beni alan eşim gayet soğukkanlılıkla bu sürprizi gizlemeyi başardı:)
Hatta acıkmış olduğumdan gerine gerine yemek yiyerekten..Kahveyi evde içsek dedi,olur dedim..

Kapıdan girdikten sonra küçük kızım elimdekileri alıp beni bir şekilde salona yönlendirince evdeki sessizlik ''iyiki doğdun!!!,, larla beni şok etti..En büyük şaşkınlığım ise karşımda can dostlarımında oluşuydu..Teşkilattan arkadaşlarım Elif hanım,Münevver abla,Sevdican abla ellerinde rengarenk dövizlerle karşıladılar beni..
Bütün bunların organizatörü kızlarım 1 haftadır bunun hazırlığını yaparak bana dünyanın en şanslı insanı olduğumu fazlasıyla hissettirdiler..
Mutluluğum gözyaşlarıma karıştı..Etrafıma şaşkınlıkla bakıyordum;Sofra,pasta,balonlar,eski fotoğraflar,çiçekler...Canlarım,yazarken bile duygulanıyorum..Hayatımın en güzel doğum günlerinden biriydi..Hakikaten ne şanslıyım ben Rabbime şükürler olsun.Şükürler olsunki böyle güzel bir ailem ve harika yürekli can dostlarım var..








Minnoş kızım sabaha kadar bu bardakların süslemeleri ve detaylarla uğraşmış,kaç gündürde malzemeleri dolabında saklayarak..

                                           Sizleri çok seviyorum...İyiki varsınız..

6 MUHTEŞEM YORUM..:

nursevincelezzetler-yemek tarifleri dedi ki...

iyiki doğdun güzel gözlü arkadaşım. Ben bile okurken duygulandım gÖZlerim doldu. Am şunu söylemeden edemiyeceğim. Çok gençsin çokk ..
Sağlıkla nice yaş almaların olsun.

Unknown dedi ki...

Rabbim evlatlarinizla ailenizle birlikte mutlu saglikli umutlu huzurlu nice yaslar versin...

Rümeysanın Elleri dedi ki...

canım benim saçı beyazlamış torunlarını parkta oynatan nineler ve dedeler olasın ailenle...
nice sağlıkla 40 yaşlara...

Yüreğimin İklimi dedi ki...

Nice senelere mutlu sağlıklı huzur dolu bir yaşamı aileniz ve sevdiklerinizle paylaşmanızı dilerim.
sevgiler

LeylaK dedi ki...

Havvacım, hem 40larda olacaksın hem de böyle genç, güzel bir anne olacaksın...İdolümsün :) Nice senelere öperim.

Aysen Çakmaktepe dedi ki...

Canım arkadaşım iyi ki doğdun seni seviyorum sevgiler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

instagramdayım..

Ben'ce...

Fotoğrafım
Limon çiçekleri
Antalya, Türkiye
Yaşamımızın sınırlarını hayaller belirler.Hayallerin genişliği,yaşamın sınırlarını aşsada bazen,limon çiçeklerinin o dayanılmaz ilhamı kendini buralara atmış durumda.O kokuyu ömrünüzde birkez olsun hissetmeniz dileğiyle...
Profilimin tamamını görüntüle

Google Website Translator

İzleyiciler

Facebook'tayım.

Nereden böyle?

Misafir olduklarım

Sayfalar

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Sponsors