3 Temmuz 2014 Perşembe

Ah İstanbul..

Güzel İstanbul'a ayak basar basmaz her dışardan gelen gibi dayanılmaz trafiği,kalabalığı ve olmadığı kadar sıcağı ve neminden dem vurduk..
Ben hayatımda 4 günde bu kadar yorulduğumu ve sıcaktan Antalya'da dahi bunaldığımı hatırlamıyorum.Bu yüzdendirki İstanbul'u gezmekten çok sevgili kuzenimiz Hacer'i görmek daha eftal oldu..
Kendisi misafirperverliği ve o güzel yüreğinin sıcaklığı ile bize mutlulukların en güzelini yaşattı..Eşi Hakan'a zaten söyleyecek söz bulamayıp takdirlerimi kucak dolusu sunuyorum..
Bize göre olabilecek tek değişiklik bu sefer Adalar'ı görmekti.Onuda yaptık çok şükür..
Kızlarıma,bana ve Hacerimize bir değişiklik oldu.Güzel oldu..
Trafikteki yorgunluğumu artık siz tahayyül edin,ben ilk defa belediye otobüsünde uyumuşum:)
Kızıma tekrar tekrar sordum;Hala İstanbul'da okumak istemekte kararlımısın?..
Biraz gözü korksada daha sakin bir yerde olan bir üniversitede kararlı..Hayırlısı ile,olur olmaz bilmiyoruz..

                                              Bir Ortaköy yaptık tabiikide..

                                Ortaköy camiisi boğazda tek taş pırlanta gibi muhteşemdi..



                   Taksim meydanına yakıştıramadığım görüntüleri görmemek güzeldi..


Böyle İstiklal caddesinin girişinde,hemen heryerde fotoğraf çekildik..İşte klasik tatil mod'u yani:)



Meşhur Beyoğlu çikolatacısı..Tv de görmüştüm.Geçerken sanki ünlü görmüş gibi ''aaaaa!,, oldum:))


                                              Böyle bir fotoğraf olmazsa olmaz sanırım..


                                                 Eminönü'nde balık ekmek,


                                           ve kalabalıktan nasibimizi almıştık.


                                         Büyükada yolculuğu yorucu ama güzeldi..



Bisiklet kiralayıp ben çocukluk günlerime döndüm,kızlarda anneleriyle özgürce bisiklet keyfini yaşadılar.Sokaklarda çığlık çığlığa idik:)..Sanırım en güzel anlardan biri buydu.


Şu kanıya vardık;Adalar'a sırf bu güzelim evleri görmek için bile gidilebilir ama daha sıcak olmayan bir zamanda tabii..


Son gün,sağolsun Hakan bizi Eyüp Sultan hazretlerine götürdü..O ziyareti yapmanın hazzıda tarifsizdi..
İlk defa gittim.Hiç ayrılmak istemedim.



5 MUHTEŞEM YORUM..:

Swotpisces dedi ki...

Canım İstanbul, çok özlüyorum... Görüntüler süper bu arada...

nursevincelezzetler-yemek tarifleri dedi ki...

Bence inşallah Antalya'da Okur. Fakat İstanbul olsada hiç fena olmaz. Okuyanlar alışıyorlar zaten kampüsden pek çıkmadıkları için.:) Fakat istanbul gerçekten çok güzel. Adalarda harika ben bir oraya gidememiştim. 3 gün yetmemişti. Çok güzel herşey sefanız olsun. Leyleği havada görmeğe devam.

Aysel dedi ki...

İstanbul'u ben de çok severim, ama ben de bir Ankaralı olarak şehrimden vazgeçmem :) Adalar turu yapmak benim de listem de inşallah en kısa zamanda ben de yaparım. Kızınız için de hayırlısı olsun. Allah emeklerinin karşılığını göstersin. Sevgiyle, hayırlı ramazanlar....

Yüreğimin İklimi dedi ki...

Güzel bir gezi olmuş, resimlerden bu samimiyet alınıyor
Sevgiler

Ayşegül dedi ki...

Artık sık sık buralara gelir gidersin diye umut ediyorum:)
Bence sonbahar veya ilkbahar da gel buralara
Ve inşallah bu sefer görüşmekte nasip olsun:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

instagramdayım..

Ben'ce...

Fotoğrafım
Limon çiçekleri
Antalya, Türkiye
Yaşamımızın sınırlarını hayaller belirler.Hayallerin genişliği,yaşamın sınırlarını aşsada bazen,limon çiçeklerinin o dayanılmaz ilhamı kendini buralara atmış durumda.O kokuyu ömrünüzde birkez olsun hissetmeniz dileğiyle...
Profilimin tamamını görüntüle

Google Website Translator

İzleyiciler

Facebook'tayım.

Nereden böyle?

Misafir olduklarım

Sayfalar

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Sponsors