22 Ağustos 2010 Pazar

Organik iftar:)

Bugün bizbize bir iftar yapınca,annem çoğunluğu bahçesinin olan ürünlerinden yemek hazırlamakta zorlanmadı.Bizde zaten hep olduğu gibi gönül rahatlığı  annemin ellerinden çıkmış olan lezzetleri iştahla yedik.Tam bir anne sofrasıydı.Ellerin dert görmesin teşekkürler anneciğim...


Bahçeden topladığı biberlerden yaptığı dolma,

Soğanına kadar herşeyi bahçeden olan çoban salata,


Karadutlu üzüm kompostosu,

 Pek organik olmasada peynirli börek ve dondurmalı kadayıf,

6 MUHTEŞEM YORUM..:

mintininmutfağı dedi ki...

canım emeklere sağlık arkadaşım.organik organik pek bir sağlıklı pek bir nefis göründü gözüme...sevgiler...

mintininmutfağı dedi ki...

canım daha evvel davetiye getirdim mi bilemiyorum.eğer ikinci kez uğruyorsam kusura bakma.sevgilewr...beklerim canım...
HOBİDÜNYAM YEMEK ETKİNLİĞİNİN 5.Sİ OLAN SAHUR LEZZETLERİ ETKİNLİĞİNDE BİRBİRİNDEN GÜZEL LEZZETLER MİNTİNİNMUTFAĞINDA YAYINLANMAYA BAŞLADI...TARİFLERİNİZİ BEKLİYORUM...
Hobidünyam woman forum adına;
http://edacroche.blogspot.com/
http://papatya68.blogspot.com/
tarafından hazırlanmış olan; hobidünyam yemek etkinliğinin "5."si olan" sahur lezzetleri" etkinliğinin ev sahibeliğini,
20 AĞUSTOS 2010 - 5 EYLÜL 2010
tarihleri arasında mintininmutfagi.blogspot.com adresimde mintinin mutfağı olarak ben yapıyorum ve muhteşem lezzetlerinizle sizleri,kendi mutfağımda ağırlamak istiyorum.

***yapmanız gereken şey dilediğiniz çeşitte lezzetler hazırlayıp,kendi bloğunuzda yayınlamak ve benim bloğuma yorum bırakarak haber vermek olacak.hazır olduğunu bildirdiğiniz tariflerinizi,ben bloğunuza gelip kopyalayıp kendi bloğuma ekleyerek linkinizle birlikte yayınlayacağım.hadi herkes mübarek ayın güzelliğiyle,sahurunda hazırladığı şık tarifleri bana bildirsin.
Bu davetiyeyi ulaştırabildiğim,ulaştıramadığım herkes etkinliğimize davetlidir.davetiyeyi ulaştıramadığım aradaşlarım lütfen şimdiden kusuruma bakmasınlar...

Not: blog sahibi olmayanlar da bu etkinliğe katılabilirler.hazırladığınız sahur tariflerini,resmiyle birlikte isminizi de yazarak (pepito_life@hotmail.com) adresime yollayın,ben de yayınlayayım:)

NOT:hobidünyam etkinliklerine ev sahibeliği yapmak isteyenler
http://papatya68.blogspot.com/
adresine başvurabilirler

n. ışıl karagöz dedi ki...

BAYILDIM HARIKA

Feride dedi ki...

annenin ellerine sağlık .. mükemmel görünüyor herşey ..

aysemmutfakta dedi ki...

annenizin ellerine sağlık Kayseri den sevgilerle....

hdidem95 dedi ki...

anneciğinin ellerine sağlık canım afiyetler olsun hepinize sevgiler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

instagramdayım..

Ben'ce...

Fotoğrafım
Limon çiçekleri
Antalya, Turkey
Yaşamımızın sınırlarını hayaller belirler.Hayallerin genişliği,yaşamın sınırlarını aşsada bazen,limon çiçeklerinin o dayanılmaz ilhamı kendini buralara atmış durumda.O kokuyu ömrünüzde birkez olsun hissetmeniz dileğiyle...
Profilimin tamamını görüntüle

Google Website Translator

İzleyiciler

Facebook'tayım.

Nereden böyle?

Misafir olduklarım

Sayfalar

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Sponsors