5 Haziran 2011 Pazar

Üstüne soğuk su ve katmer..

  Beklediğimiz hezimete uğradık.İşten döndüm ve sınav sonucunu kontrol etmeyi henüz bitirmiş kızımın kapıyı avazı çıktığı kadar ağlayarak açmasıyla eve girdim.Bu sonucu bekliyorduk.Kendiside.Ağlamak birşeyi değiştirmeyecek.Hergün bizim uyarılarımızı dikkate alsaymış,çok çalışsaymış,bizi bu kadar üzmeseymiş,ders tekrarını yapsaymış,..mış mış mış....Seneye istediği bir Anadolu Lisesine gitmesi için olağanüstü bir başarı göstermesi gerekiyor.Ağzımı bıçak açmadı.Kaldım öylece.Hataları kafamda görüntülerken kendimizdede hataları aradım ve buldum.Ebeveyn olarak bizdede vardı.Bunları sessizce itiraf ettim kendime.Yaren kadar cesur olamadım.Onun gibi bağıramadım ''Hatalıyım!!,,diye..
 Çok üzgünüm ve yazsam sayfalarca yazabilirim.Çünkü öğleden beridir hiç konuşmadım desem yeridir.Hatta Yaren bile beni neşelendirmek için tüm ağlamalarını kesip şaklabanlık yapmaya başladı ama nafile.Hani hızınızı alıp doludizgin koşarken birden ayağınıza bir çelme takıp düşürürler ya,aynen öyle hissediyorum kendimi.Eşimin şu an tv deki komikliklere gülmesini bile kaldıramıyorum.Her an çığırından çıkabilirim.Çok kötüyüm yaa..Yaren ne mi yapıyor şu an?Ders çalışıyor:))


  Öğle arası işten çıkmadan Güllüoğlu'ndan sipariş ettiğimiz katmerler...Günün  belkide en tatlı yanıydı.



    Üstünede bir bardak soğuk su.....Artık ne niyetle içersen...


12 MUHTEŞEM YORUM..:

nabrut fıdıllıoğlu dedi ki...

iş olacağı yere varır üzülme benim düz liseden mezun olupta yine çok iyi üniversitelere yerleşmiş çok arkadaşım var.öyle bir dönemdeki şu an hangi liseye gideceği değil hangi değerleri kazandığını sorgulayacağımız bir dönem.çünkü tam bir karmaşa içinde aklı.sen şu an onun sağlam karakter sağlam değerler kazanmasını sağlarsan zaten çok iiyi yerlere gelecektir.
uklca haddimi aşarak bir şeyler yazdı isem affola.
sadece 7. sınıfta öyle batmıştım ki diplere o kadar zor bir dönemdi ki hemde toparlanabilip bu günlere geldi isem kazandığım değerlerden...

Unknown dedi ki...

:(( ne desem ablam simdi. Yaren'nin sene basaracigina eminim. Üzme tatli canini, bak kendi bile senin gûldürmek için ellinde geleni yapmis. Ahh iste ANNE olmak bôyle birsey.

Zeugma dedi ki...

Bu kadar parçalamayın kendinizi.
Hiç belli olmaz ki. Her yıl farklı bir yüzde katılıyor genel ortalamaya.

Yaren de ders falan çalışmasın bence...

neval dedi ki...

aynı durumdayız.çocukların bir şanssızlıkları varki,bu sınavın ergenliklerine denk gelmesi .he öbür çocuklarımız yaşamadımı ergenliği? yaşadı ama hepsi bir olmuyor demekki

Swotpisces dedi ki...

bu kadar üzülmesi bile güzel bence yaren'in. eğitimce olunca en ufak şeyler önemlidir. Hiç bir şeyi takmıyor da olabilirdi. Canı sağolsun, hiç bir şey için geç değil, kaldı ki, şimdiki anadolu liseleri de 4/4 lük değil. Anadolu lisesinde çalışan biri olarak söylüyorum. katmer harika bu arada.

yemekbiraşk dedi ki...

tam kaybetmiş değil okadar kendini hırpalamasın. seneye biraz daha fazla çalışır telafi eder.. istediği yere gider inşallah
sevgilerimle..

Unknown dedi ki...

gençlerin kanları kımıl kımıl.ders söz konusu olunca hiç çalışaları gelmiyor maalesef.ne zamanki yumurta kapıya dayanıyor akılları başlarına geliyor ama nafile.ama düşünsene bizde en az yarenin gençligi gibi bir gençlik yaşadık zamanında.Artık bu sene için yapacak çok birşey yok ama önümüzdekş seneyi kurtarmak lazım şimdiden.

Unknown dedi ki...

Herşeyin hayırlısı olsun inşAllah..
Henüz hayatın çok başında,önünde yıllar var.
Çok çalışıp,gayret edip,herşeyi istediği şekle çevirme şansına sahip Yaren..
Herşey gönlünce olur inşAllah..
Sevgilerimle..

SERRA dedi ki...

neden çocuğunun başarısı insanı bu kadar etkiler.
Ve neden daha çok anneler olayı takar bu kadar, babalar kadar serin olamazlar, çok mu mükemmelliyetçiyiz acaba...
canım canını sıkma bu kadar, ben senin gibi bir annenin kızlarının en iyi yerlerde olacağına eminim.Her şeyi notlarla ölçemeyiz.

Şerife dedi ki...

Biz anneler çocuklarını hep en iyi yerlerde görmek istiyoruz onların iyiliği için
Bunun için onlar üzüldüğünde 2 kat üzülüyoruz eğer kızın hatasını anlayıp bunuda dile getirebiliyorsa ilerisi onun için başarı ile doludur şuan ben üzülüyorum ama onun umrunda bile değil diye bilirdin
Ne güzel ki aynı ufka bakabildiğin evlatların var
şunuda unutmamamklazım her şerde bir hayır vardır

GÖNÜL dedi ki...

canım biliyorum üzülme demek klasik bir cevap olur ama kızınız bence hatasını anlamış önümüzdeki sene tam gaz bir çalışmayla çok güzel neticeler alabilir allah zihin açıklığı versin tüm çocuklara onların da işi zor hak vermek gerekir bir kaç sene sonra bizdede başlayacak bilemiyorum ben ne yapacağım ...

mine dedi ki...

hata arayıp kendini yorma nolur sağlıklı olsun gerisi önemli değil bitirilen okullar önemli ama insanın kendini geliştirmesi daha da önemli bence bir süredir ders veriyorum çocuklara kolejler biraz abartılıyor galiba...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

instagramdayım..

Ben'ce...

Fotoğrafım
Limon çiçekleri
Antalya, Türkiye
Yaşamımızın sınırlarını hayaller belirler.Hayallerin genişliği,yaşamın sınırlarını aşsada bazen,limon çiçeklerinin o dayanılmaz ilhamı kendini buralara atmış durumda.O kokuyu ömrünüzde birkez olsun hissetmeniz dileğiyle...
Profilimin tamamını görüntüle

Google Website Translator

İzleyiciler

Facebook'tayım.

Nereden böyle?

Misafir olduklarım

Sayfalar

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Sponsors