19 Nisan 2012 Perşembe

Kadayıf dolması ve koşturmaca vaziyetleri...

Başlığı sevmedim ama neyse..Başkada birşey bulamadım.
Hepinize selam eder yanaklardan öperim.
Beni soracak olursanız:)...Cevaplayacak vaktim dahi yok diyebilirim şu 3 gündür.
Bir süre daha böyle devam edecek gibi.
Haaa...Kadayıf dolması diye böyle kasıla kasıla yazdığıma bakmayın:)...Şahsıma münhasır bir tatlı değil ama bugün partiden arkadaşımız Erzurumlu Nahide ablamızın davetinin ikramı idi.
İkram etmeklede kalmadı sağolsun birde evcek yememiz için çantalarımıza koyuverdi...


Bana göre nefis ve bir o kadarda hafif bir şerbetli tatlı.Hep sevmişimdir ama ilk defa tadan eşim biraz yumurta tadını ağırlıkta buldu...Ben seviyorum,yiyen yeeer,yemeyen yemez:))..Bana göre bugün sofrasının assolisti idi.Ellerine sağlık Nahide ablacığım.


Kermesler,ev ziyaretleri,basınla yapılan tanışma kahvaltıları derken iş çıkışı tüm öğleden sonralarımı bu hafta fena halde doldurdum:)..Hayret verici bir şekildede enerji doluyum,Allahın işi işte:))


Amaan,altın günlerim yok,gezmem tozmam hakeza:))Bugünde böyle geçti ve çok güzeldi.Evde yemeğimde yoktu herkes başının çaresine bakmış...Pişman değilim:) Ev ahalisinin bugünkü tolorelerinden dolayıda bir kez daha teşekkürlerimi bir borç bilirim.Sağolun,varolun:))

Sevgiyle kalın...

12 MUHTEŞEM YORUM..:

Gurme Şirine dedi ki...

kadayıf dolması yenmez mi havada karada yenir valla...
ellerinize sağlık...
kocaman sevgiler...

Unknown dedi ki...

Günlerin en hasını sen yapıyosun be Havvacım:)
Altın günü vs hikaye:) Muhabbet var mı olay tamamdır.:)
Kadayıf dolmayı görünce derin bir iç geçirdim,şahane gözüküyor,ellerine,emeğine sağlık.
Bu arada yeni bahar dediğim,tarçın aslında:) Aynı şeyden mi bahsettik acaba:)
Umarım beğenirsin tarifi.
Hayırlı Cumalar diliyorum canım..
Muhabbetle..

Unknown dedi ki...

Tarifi düzeltip,yeni baharı kaldırdım :)
Yazarken farketmemişim bile ama ben koymamıştım:)
Belki de o senin dediğin şeydir ve daha güzel oluyodur ?
Uyandırdığın için ayrıca teşekkürler canım :)
Muhabbetle..

Ayşegül dedi ki...

off offf şuan olsada yesem, dedim:))
Takdir ediyorum seni ve senin gibi özverili çalışan bütün arkadaşları...
miskin miskin evde oturunca senin gibi çalışkan arkadaşlara imrenmemek elde değil:)

bırtutamkekik dedi ki...

canımm beniimmm...!
böyle güzell haberlerle gell senn hep emi..
gülümseyişinde hoşş bir huzur kaplıyor içimi:)
bu tempoyu yaşamayı öyle çok isterdim ki,boşvererek,eve ve evdekilere kafayı takmadaannn...
ahhh,, nerde o günler..
20 gündür bir misafir temposu, kuzucukların hastalıkları derken,acaip bir ruh hallrinndeyimm canısı...
relaxx hallerimi özledimm beenn galiba:)
neyse!!
buna da şükür..
rabbimm aratmasın bu günlerimizi be gülümm..
benim içinde gezz emii;)
öper seni kekiğinn:)
muhabbetle...

bırtutamkekik dedi ki...

haaa bu arada,nahide ablaya bir daha gidişinde haberim olaa:)

benn hiç kadayıf dolması yemedimm kii:(((
şaka bi yana yaş kaç olmuşş tatmamışım bu lezzeti,:))
bi tane de benim için ye balımm:)
öpüldün,,sımsıkı sarıldınn,haberin var mı;)
sevgiyle...

Mutfak Dili dedi ki...

Iyi gezmeler iyi kosturmacalar.. Aman bos gecmesin vatik.. boyla ne guzel geziyorsunun harika tatlar tadiyorsunuz..
Bu dolmalar harika.. Yapanin eline saglik olsun..
Evdekilere de kolay gelsin..
Sevgiler canim..

gunlukcugum dedi ki...

Son iki post insani ekrana kitlliyor resmen)) afiyet Sifa olsun...

our twins of N.Y./SEYHAN dedi ki...

Yogunlugun yazmakta oldugun posta da yansimis:)
hic denemedim kadayif dolmasini((
ara-sira kacamak yapmak iyidir. ev halkida daha bir anlar kiymetini:))
mutlu hafta sonlari...

yasemin dedi ki...

hımmm süppermiş... ben de giddiyorum günlere, oturmalara ama yok bizde böyle tarifler: ) ben de beklerim bloguma sevgiler: )

~♡ηυяѕαℓкιмι™ dedi ki...

Ben diyete başladım diye bütün bloglar güzel güzel resimler koyuyorlar :)

Swotpisces dedi ki...

ayyy bi yutkundum valla bu tatlıyı görünce, harika yawwww.... :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

instagramdayım..

Ben'ce...

Fotoğrafım
Limon çiçekleri
Antalya, Türkiye
Yaşamımızın sınırlarını hayaller belirler.Hayallerin genişliği,yaşamın sınırlarını aşsada bazen,limon çiçeklerinin o dayanılmaz ilhamı kendini buralara atmış durumda.O kokuyu ömrünüzde birkez olsun hissetmeniz dileğiyle...
Profilimin tamamını görüntüle

Google Website Translator

İzleyiciler

Facebook'tayım.

Nereden böyle?

Misafir olduklarım

Sayfalar

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Sponsors