1 Nisan 2012 Pazar

Sevgilerimle,güzelliklerle..

  Hafta içi,hafta sonu çok erken kalkıp işe gitmenin sonuçları bendenizde asabiyet,uyuklama ve bezginlik şeklinde kendini baş göstermeye başladı:)Öyle uykuyla arası olmayan biri olarak gündüzleri bıraksalar öğleden sonra başlar ertesi günün sabahına kadar uyurum herhalde.Lakin buna hafta içi imkan yok.Kırk tane tilki dolaşırken zihnimde ne mümkün.Öyle hevesleniyorumki,başını yastığa koyar koymaz uyuyanlara:)..Tek isteğim hafta sonu bir izin ve en azından 08:00 sularına kadar uyuyabilmek.
  Aman bende ne çok şikayetlendim bu aralar ben bile bıktım yani..Neyse 1 ay kadar sonra hafifler işlerimiz.Zırt pırt izinli oluruz artık,olur olmaz zamanda:)Birde öğleden sonraları hep çıkıyoruz yani,nankör olmayayım şimdi:)
  Bugünde öğleden sonra iş çıkışı evin reisinin canı mangal istedi.E bizimde istemedi değil.Hadi çıkalım bari dedik ve saat 15:00'ten sonra pikniğe gittik.Maksat acıkmış nefsin iştahını köreltmek:):)Öyle salata falan ayrıntısına girmemeye karar verdik gitmeden.Etler falan hemen yenip gidilecek.Yani piknik keyfi falan çatmak yok.Benimde işime geldi çünkü evde bi dünya iş vardı.






  Şehri tepeden gören bir seyir terası yapmışlar Kepez'e.Gidip görmek istedik kısada olsa.





      Güzelliklerle,sevgiyle kalın...

8 MUHTEŞEM YORUM..:

Kafe de Mola dedi ki...

Köprüdeki görüntünüz tam posterlik olmuş.Mutluluklar dilerim:)

our twins of N.Y./SEYHAN dedi ki...

bende, guzel kizinin sizi el ele cektigi (sanirim habersizce) fotoya bayildim:) Hep mutluluklar ve sagliklar dilerim...

Ayşegül dedi ki...

Oh mis gibi açık hava ve mangal keyfi harikasınız.
Allah ellerinize ömür boyu ayırmasın canım.
Sevginiz, mutluluğunuz daim olsun.

Fotoğraflarla yanınızdaymışız gibi oluyor mangalda pişenlerden yiyemesek de kokusu geliyor buram buram:)

Öpüyorum çok:)

u.aydin dedi ki...

oh oh keyifler hosmus hani.en iyisini yapmissiniz.keyfiniz bol olsun hayatim,sevgilerle

bırtutamkekik dedi ki...

afiyet bal olsun canısı..
papatyalar açmış,gelmiş baharr memleketime,haberim yok benim:))
misss miss..
öperim tatlımm..
muhabbetle..

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

CANIM ÇOK HOŞ BİR PAZAR GEÇİRMİŞİN .
ANTALYAMIZ MUHTEŞEM HER YER CIVIL CIVIL:)

Kübra'nın GÜNLÜĞÜ dedi ki...

piknik yapmayı bende çok özledim:))
lalelerde bir harika
hayırlı günler sevgiler
çekilişimede beklerim:))

Özgür Tatlar dedi ki...

ne guzel gezmissiniz,dinlenmissiniz.sitenizi bir guzel inceledim.cok yogunsunuz,sosyalsiniz.ne guzel evde oturup,tum gun yakinan bayanlara kapak olsun.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

instagramdayım..

Ben'ce...

Fotoğrafım
Limon çiçekleri
Antalya, Türkiye
Yaşamımızın sınırlarını hayaller belirler.Hayallerin genişliği,yaşamın sınırlarını aşsada bazen,limon çiçeklerinin o dayanılmaz ilhamı kendini buralara atmış durumda.O kokuyu ömrünüzde birkez olsun hissetmeniz dileğiyle...
Profilimin tamamını görüntüle

Google Website Translator

İzleyiciler

Facebook'tayım.

Nereden böyle?

Misafir olduklarım

Sayfalar

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Sponsors