10 Ekim 2013 Perşembe

Halim,vaktim..Incık,boncuk..


Almanya'da görüp bayıldığım bu kaktüs şeklindeki mumlar başköşeme yerleştiler bile..Pek bi sevdim onları..Yakmalara kıyamam:)


Incık cıncık böyle çocukça detayları çok seviyorum aslında..Bunları alırken Sevgi abla,''Almanya'dan götüre götüre bunlarımı götürüyorsun?,,der gibi baktı:))

Minelnur'un bayıldığı bu objeyi Almanların ''bi milyoncu,,sundan aldım:))..Ordaki herşey 1 euro'ydu..


Bu kutuyu tarzı olmamasına rağmen ablasından inat olsun diye söke söke alan Yaren,birkaç gün sonra doğru yolu bulup geri verdi:)Niye aldıysam diyerek:))..Vintage..Minelnur çok seviyor..


Bu cupcake kumbarasına para atmıyor şimdilik..En çok sevindiği şeylerden biri oldu kızımın..
Diğer kızım Yaren'e bu tarz şeyleri sevmediği için pek birşey alamadım..Öyle farklı zevki varki,spor ayakkabısı,NBA tişörtü falan umuyordu ama ben yinede kendime güvenip alamadım..Gelince telafi ettik..


Pek bir heves ettim doğacak yeğenime magnet yapmaya..Bu aralarda hediye olarakta sık elime geçince inceleme fırsatı buldum.Malzemelerinide kolaylıkla bulunca silikon tabancamı alıp,bağladım yapıştırdım,oldu işte..En kısa zamanda paketlenip Kayseri yolcusu olacaklar..


Hazır evde diyetin miyetin adı esamesi geçmiyorken ,2 tepsi pizzayıda şerefimize yapıverdim bugün..

Öyle güzel bir şarkıki..


Ahmet Kaya - Yakarım Geceleri by yakinda


7 MUHTEŞEM YORUM..:

Swotpisces dedi ki...

ne cici hepsi, o pizzanın pişmiş halini de merak ediyorum...

Unknown dedi ki...

Canım benim,ne hoş ciciler onlar öyle :)
O pizza tepsilerini alıp oğlumun önüne koyuvermek vardı :)
Ellerine sağlık canım,şifa olsun..

bırtutamkekik dedi ki...

bas bayağı bayıldım bende o kaktüs mumlara.:))
ne şirinler,yakılmaz onlar,seyirlik bencede.:)
bir ıncık cıncık hastası da benimdir.
söz konusu mutfaksa tutmayın beni,kaybederim kendimi,artık evde koyacak yer yokta,azıcık frenliyorum kendimi.:))
pizzalaraa gelincee,,,lezzeti gani olmuş ki,pişmiş hali görüntülenememiş..;)
tariff isteriz bi ara canısı..:)
sarıldımmm,sımsıkıı..<3

Mahmutun güncesi dedi ki...

Hepsi hoş ama 3.cü benim olsun e mi!...

Kiremithanem dedi ki...

oooh şifa olsun..diyete de takmayın kafayı bence önümüz bayram kim uğraşır şimdi :)
kaktüslere bende bayıldım çok çok şirinler.
güzel bir bayram nasip etsin Allahım sevgiler.

VuslaT dedi ki...

Aldığınız herşey çok şirin. Ben kutuya bayıldım. Vintage bayılırım zaten. Londrada bende gezdim o tarz satıcıları. Ama fotolarını çekmeyi unutmuşum. Ahmet kaya şarkısı iyi gitti. Hayırlı bayramlar dilerim. Sevgilerimle.

Deniz dedi ki...

ne kadar guzel seyler aslında. ben 1 eurocudan bırsey almam cunku evde ıncık boncuk sus gıbı seyler bulundurmuyorum ama evını boyle susleyenlere de bayılıyorum. ne handıkap ama ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

instagramdayım..

Ben'ce...

Fotoğrafım
Limon çiçekleri
Antalya, Türkiye
Yaşamımızın sınırlarını hayaller belirler.Hayallerin genişliği,yaşamın sınırlarını aşsada bazen,limon çiçeklerinin o dayanılmaz ilhamı kendini buralara atmış durumda.O kokuyu ömrünüzde birkez olsun hissetmeniz dileğiyle...
Profilimin tamamını görüntüle

Google Website Translator

İzleyiciler

Facebook'tayım.

Nereden böyle?

Misafir olduklarım

Sayfalar

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Sponsors