6 Ekim 2013 Pazar

Lida..

Güzel isim..Kulağa hoş gelen,''güzel hanımefendi,,anlamıyla dahada asil bir hal alan bu ismin sahibesini görmeye gittik bu hafta..
Yönetimden arkadaşımız Müzeyyen hanımın cici torunu..


Haftalardan sonra partideki arkadaşlarımla buluşmakta benim için güzel bir ayrıcalık oldu..
İş, yaz boyu boğdu ve tüm günlerimi gasp etti.
Kışın dinginliği yaklaştıkça sevinmeye başladım..


Zira şu aralar yoğunluktan hiçbir özelime zaman ayıramamanın asabiyeti ve sıkılmışlığı yüzünden patlamak üzereyim..



Lida hanım kendini sevdirme konusunda bayağı maharetliydi ama kuzum bunun farkında bile değildi:)

                          Bebek şekerleri sevgili Münevver ablamızın marifetleriydi..


Mamalarımızda enfes olup değişik lezzetleri ayıp olur diye fotoğraflayamadım desem gülersiniz herhalde:))..Valla ayıp olacak diye herşeyi resimleyemedim ne yalan söyliim:)..



En güzelide,pasta eşliğinde içtiğim lohusa şerbeti idi..İlk defa içtim ama bayıldım.Bu kadar baharat karışımının bulunduğu bir içeceği seveceğimi tahmin etmemiştim..

İnimden çıkıp:) insan içine karıştığımdan bu yana  grip belasıylada boğuşuyorum dostlar..Vücut bir anda tanımadığı dış dünyaya savunmasız kaldı herhalde:)..Elimde mendil,kıpkırmızı bir burun,hapşurmaktan,aksırmaktan gözünü açamayan,ahlayan vahlayan,o köşe senin,bu köşe benim diye kıvrılan,bir yatsam 24 saat uyurum diyen bendenizi hastalık fena yıktı..Öyleki psikolojik dengede alt üst olduğundan dolayıdırki kimi zaman dünya umurunda olmayıp,kimi zamanda bu hastalıktan öleceğimi düşünüp geride kalanların durduk yere kaygısına kalmalar başgösterdi,hayrolsun:)
Sizlere göstermesin..Aman dikkat edin canlar,Ekim ayı hekim ayıymış gerçekten..

Şarkı çok güzel...

2 MUHTEŞEM YORUM..:

Nursevin SÖNMEZ dedi ki...

Maşallah subpanallah. allah analı babalı büyütsün. Sende üüzlme sağlık olsun. özelinede zaman ayırırsın. Çalışmak çok güzel..

Unknown dedi ki...

kızımın adına çok benziyor bizimkiside liva lidanın anlamı neymiş acaba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

instagramdayım..

Ben'ce...

Fotoğrafım
Limon çiçekleri
Antalya, Türkiye
Yaşamımızın sınırlarını hayaller belirler.Hayallerin genişliği,yaşamın sınırlarını aşsada bazen,limon çiçeklerinin o dayanılmaz ilhamı kendini buralara atmış durumda.O kokuyu ömrünüzde birkez olsun hissetmeniz dileğiyle...
Profilimin tamamını görüntüle

Google Website Translator

İzleyiciler

Facebook'tayım.

Nereden böyle?

Misafir olduklarım

Sayfalar

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Sponsors