13 Kasım 2010 Cumartesi

Evli,çocuklu ve hasta:)

   Bugün tabir-i caizse sürünüyorum.Akşam başlayan hapşurukların alerjik olmayıp bugün sabah kalktığımda yakalaNdığım grip'in belirtisi olduğunu pek anlamadım.Klişeleşmiş hastalık cümlesi''kemiklerim dahi ağrıyor''...yalan değil gerçek.Genelde bayram öncesi ben hep hastalanırım.Bu sefer hastalığım için üzülmedim çünkü zaten burdayız ve ben bayramda ful çalışıyorum yine muhtemelen.
  Yinede bugünkü kapalı ama ılıman,harika havadan kimseyi hastalığım bahanesiyle mahrum etmek istemedim ve öğleden sonra dolaşmaya çıktık..

  Yüzümden düşen bin parça değil onbin parça sanki...keyfim yok,zorlamayın...


Gözlemecide istedikleri tahinli şekerli katmer bile kendime getirmedi beni:)

  Akşamda çok ılıman bir hava olunca eve dönmek istemedi çocuklar.Kendimi zorlayarak tamam dedik demesinede...

Kent Ormanında temiz havayla birlikte  manzarayıda teneffüs ettik içimize.

Babası ve kızları keyifliydi ama eşimin ''hadi gidelim bak annenizin hali yok''demesi ile birlikte evin yolunu tuttuk ve ben şu an bunları bile yazarken zorlanıyorum desem yeridir...

7 MUHTEŞEM YORUM..:

Swotpisces dedi ki...

Fedakar anne işte.. ÇOk geçmiş olsun, dikkat edin kendinize, havalar belli olmuyor.

mintinin dünyası dedi ki...

canımmm sen yorma iyisimi kendini.şifayı fena kapmışsın.umarım çabuk geçer bayram üzeri arkadaşım benim...ama kıyamam anne yüreciği işte.o haliyle bile fedakarlık diz boyu...ahhh ahhh bu annelerin emeği ödenir mi...canım benim.zaten insan hasta olunca morali de dibe vuruyor.o yüzden senin yüznden düşenlerin bine bölünmesi...sen iyileş bişeycikler kalmaz inşallah.bak elini çabuk tut bayramlaşmaya gelmem yoksa:))sevgiler bırakıyorum limon çiçeğpim.sevgiler...

sakine dedi ki...

Demek hasta hasta çocuklar için gezmeye gittin.hadi bende bunu yedim.:):)Geçmiş olsun..

anneminkizıyim dedi ki...

Gecmis olsun canim insallah daha iyi ve rahatsindir.
Yüreğine damla damla umut, günlerine bin tatlı mutluluk dolsun. Sevdiklerin hep yanında olsun, yüzün ve gülün hiç solmasın. Kurban Bayramın kutlu olsun... Tüm arkadaşların Kurban Bayramı?nı en içten dileklerimle kutlar, sağlık, başarı ve mutluluklar dilerim. Her şey gönlünüzce olsun!

Işıl dedi ki...

iyi bayramlar

mintinin dünyası dedi ki...

canım daha iyicesin inşallah.çok öpüyorum seni...tabi iyileştiysen öpüyorum tabi:))bebeişim varrrr teyzoşuuu.iyi baylarmlar...

Ballı Cimcime dedi ki...

Çok geçmiş olsun canım, inşallah şimdi biraz topralanmışsındır, kendine çok dikkat et bu ara salgın ne yazık ki..

Senin ve ailenin Kurban bayramınızı tebrik ediyor, daha nice bayramlara sevdiklerimizle beraber sağlıkla, mutlulukla, huzurla, coşkuyla, kavuşmamızı diliyorum. Hayırlı Bayramlar...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

instagramdayım..

Ben'ce...

Fotoğrafım
Limon çiçekleri
Antalya, Türkiye
Yaşamımızın sınırlarını hayaller belirler.Hayallerin genişliği,yaşamın sınırlarını aşsada bazen,limon çiçeklerinin o dayanılmaz ilhamı kendini buralara atmış durumda.O kokuyu ömrünüzde birkez olsun hissetmeniz dileğiyle...
Profilimin tamamını görüntüle

Google Website Translator

İzleyiciler

Facebook'tayım.

Nereden böyle?

Misafir olduklarım

Sayfalar

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Sponsors

Blog Archive