11 Kasım 2010 Perşembe

Köfteli bezelye yemeği,

  Bayağıdır pişirdiklerimden yayınlamayınca kendimce bloguma ihanet ediyormuş gibi hissettim:)İş yoğunluğu sebebiyle ev hanımlığını şu aralar layıkıyla yerine getiremiyorum.Bayram öncesi temizlik için yarın yardıma gelecek olan yardımcı bayana bile hazırlığımı alel acele yapıp,bari perdelerimi yıkayıp ütüleyip asayım diye vicdan rahatlatırcasına öğleden sonra iş çıkışı bu hummalı çalışmanın arasında köfteli bezelye yemeğinide pişirip hazırladım.Aferin bana:)


Yarım kilodan daha az kıymayı bir baş kıyılmış soğan,maydanoz,2 dilim ıslatılmış ekmek içi,1 yumurta ve köfte baharatlarıyla yoğurup,küçük köfteler yapıp yağda kızartalım.Bezelye yemeğini herzamanki gibi hazırlayıp kızartmış olduğumuz köfteleride ilave edip pişmeye bırakalım.Afiyet olsun...



Funda Arar - Benim Için Üzülme

7 MUHTEŞEM YORUM..:

mintinin dünyası dedi ki...

arkadaşım hayırlı akşamlar.harika bir görüntü ellerine sağlık.

sakine dedi ki...

Değişik bir yemek olmuş.Çok güzel gözüküyor..

Unknown dedi ki...

Ellerine sağlık,nasıl da güzel gözüküyor..Annem çok yapar bu yemeği,çok severim..
Afiyet olsun..
sevgilerimle..

yemekbiraşk dedi ki...

ne güzel de bir yemek olmuş çok da besleyici eline sağlık kolaylıklar diliyorum :)

SERRA dedi ki...

eline sağlık,yapmıyordum bu aralar yapayım bende , bayram temizliği herkeste telaşlı,kolay gelsin,sevgiler

Yeşim dedi ki...

Dün akşam bende vardı bu yemek hatta resimledim yakında bloga koyarım:)
ellerinize sağlık gerçekten güzel bir lezzet.

anneanneninemekleri dedi ki...

Ellerine sağlık çok güzel görünüyor,ayrıca bloğuma yaptığın övgülere teşekkürler.Seçtiğin müzikler de çok güzel,şimdiden iyi bayramlar.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

instagramdayım..

Ben'ce...

Fotoğrafım
Limon çiçekleri
Antalya, Türkiye
Yaşamımızın sınırlarını hayaller belirler.Hayallerin genişliği,yaşamın sınırlarını aşsada bazen,limon çiçeklerinin o dayanılmaz ilhamı kendini buralara atmış durumda.O kokuyu ömrünüzde birkez olsun hissetmeniz dileğiyle...
Profilimin tamamını görüntüle

Google Website Translator

İzleyiciler

Facebook'tayım.

Nereden böyle?

Misafir olduklarım

Sayfalar

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Sponsors

Blog Archive