8 Kasım 2010 Pazartesi

Misafirimiz vaar..

  1 Haftadır süren iş yoğunluğu nihayet bugün öğleden sonra erken çıkmamızla biraz nefes aldırdı.Haftasonuda doludizgin çalışmamız aksayan işleri birkaç saate yetiştirmeme yetmedi.Minelnur'un okuldan arkadaşını bugün yemeğe davet etmesi bu yoğunlukta bile sevindirdi beni çünkü kızcağız Antalya'nın bir ilçesinden liseyi kazanıp gelmiş ve ailesinden uzakta abisi ile yalnızmış.Ev yemeklerine hasret olacağını bildiğim için birşeyler hazırlamaya çalıştım.Empati yapıp kızımı onun yerine koyduğumda bir anne olarak durumu beni üzsede,hazır yemekten bıkıp okula sefer tasıyla hazırladığı yemeklerden götürmesi kocaman bir''aferin''almasına sebep oldu.Sorumluluğa erken yaşta başlaması henüz bir domatesi bile 15 dakikada doğrayan kızıma aslında ne kadar el bebek gül bebek davrandığımızı gösterdi.Hiç iyi yapmıyorum aslında sütünü bile elimle içirmekle...
  Mantıyı mutlaka sever diye zaten menüme koymuştum salatayla.Nette gezinirken sevgili Serap'ın blogunda bugün yayınladığı ''Volovan''ıda denemeye karar verdim.Ufak bir değişiklik yaparak mantara ilave tavuk göğsüde ekledim.Yoğurt yerine krema kullandım.Sanırım beğendiler:)



Tatlı olarakta eşimin Hatay'dan getirttiği künefeyi pişirip şerbetledim.



  Bedia Akartürk'ün aşağıda paylaştığım türküsü birkaç gündür beni mesth etti.Hadi beraber dinleyelim..

8 MUHTEŞEM YORUM..:

mandalincikmazi dedi ki...

Az önce ben de Sear da gördüm bu menüyü çok beğendim sizlere afiyetler olsun ellerinize sağlık......

Swotpisces dedi ki...

Çok güzel düşünmüşsünüz kızınızın arkadaşını davet etmekle, gurbette olmak zordur...

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

cok güzel yapmissin canim! afiyet bal seker olsun size ve ellerine kollarina saglik hersey nefiss görünüyor... kocaman sevgilerimle..

Cafe Pepela dedi ki...

Cici annecik! :)
Ellerine,daha da mühimi 'yüreğine sağlık'
Hepiniz sıcacık,çok tatlı görünüyorsunuz.
Rahman c.c sizlerle olsun,bu tür incelikler hakikaten hiçbir zaman unutulmuyor,pek iyi etmişsin.İnsanın içinde tarifi zor bir huzur oluyor değil mi?
Sefer tası ile okula gitme olayına da kocaman maşallah.Yanlız şunu belirtmeliyim ki anneciğisi,bu kadar sevgi dolu,neşeli ve bilinçli bir anne olarak yavrularını en iyi şekilde yetiştirdiğine eminim.
Kardeşlerimizi Allah c.c muvaffak etsin.Volovan harika görünüyor..Şöyle hakiki bir künefe yemeyi çok özledim,yapılacaklar listeme onu da ekleyeyim:)
Gönülden muhabbetle

gökyüzününelleri.blogspot.com dedi ki...

harika menü ellerinize sağlık sizlerede afiyet olsun sevgiler

Yeşim dedi ki...

Çok güzel olmuş canım afiyet olsun sizlere:)
kızının arkadaşınıda hakikaten takdir etmek gerek bu zamanda nerde kantin varken yemek götüren çocuk:)
sevgiler...

ebrulitatlar dedi ki...

Güzel ve hayırlı bir yemek olmuş. Ellerine sağlık. Afiyetler olsun. Sevgiler canım.

mintinin dünyası dedi ki...

maşallah benim güzel yürekli arkadaşıma.ne terbiyeli uysal evlatlar yetiştirmişsin maşallah.bu zamanda sefer tasıyla okula gitmez bu yeni nesil diye düşünüordum.ama helal olsun annecicğine saygısı tam olan küçük hanıma.kkünefe çok lezizi duruyor ayrıca limon çiçeğim.sizlere afiyet olmuştur sanırım bu güzellikten sonra:))ayrıca çok sempatik çıkmışsınız:))sevgiler...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

instagramdayım..

Ben'ce...

Fotoğrafım
Limon çiçekleri
Antalya, Türkiye
Yaşamımızın sınırlarını hayaller belirler.Hayallerin genişliği,yaşamın sınırlarını aşsada bazen,limon çiçeklerinin o dayanılmaz ilhamı kendini buralara atmış durumda.O kokuyu ömrünüzde birkez olsun hissetmeniz dileğiyle...
Profilimin tamamını görüntüle

Google Website Translator

İzleyiciler

Facebook'tayım.

Nereden böyle?

Misafir olduklarım

Sayfalar

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Sponsors

Blog Archive