27 Kasım 2010 Cumartesi

Yolumuz Eğirdir,

   Eveet uzun bir zamandan sonra yine izinliydim.Eşim gezmeyi sevmemden ötürü,nereye istersem götüreceğini,bugünün benim günüm olduğunu söyleyince şımarık çocuklar misali,eh uzun mesafeli bir yer olsun dedim.Kahvaltımızı bir güzel ettik,yola çıktık.2 saat mesafedeki Eğirdir'e kadar gittik.

Sakin,doğal güzelliği olan bu ilçede şöyle bir turladık.


Göl kenarı soğuk olsada ördekler çok şirindi..




Eğirdir'e kadar gidip meşhur elmasından almamak olmazdı..

Dönüşümüz Isparta üzerinden olunca,yemeğimizi yiyip çarşı pazar gezdik.




Ekmek çeşitlerine bakarmısınız?



Meşhur Gülcü baba heykeli.



ve dönüş yolunda adını bilmediğimiz şelalenin önü..

Yine severek dinlediğim bu türküyü beraber dinleyelim..

Erkan Oğur & Cengiz Özkan (kırmızı buğday)
Yükleyen barrlass. - Yüksek çözünürlüklü video keyfini yaşayın!

6 MUHTEŞEM YORUM..:

Unknown dedi ki...

Ohh valla en iyisini yapmışsınız. Ailenize de nazar değmesin inşallah pek mutlusunuz:)

Filiz dedi ki...

çok güzel bir gün geçirmişsiniz, elmalarda ço güzel görünüyor:) ısparta'dan geçiyormuşsunuz mis kokulu gül reçeli de aldınız mı :)

Swotpisces dedi ki...

Çok güzel olmuş sizin için, değmiş doğrusu gitmeye oralara. Bu arada kocaman bir MAŞALLAH mutlu aile yuvanıza... :)

Bu arada sizi mimledim, uğrarsanız sevinirim . :)

Zencefil ve Tarçın dedi ki...

Eğirdir benim de çok sevdiğim yerlerden birisi, orada yediğim soslu levrek in tadını hiçbir yerde bulamam. Sefan olsun ve sevgiler...

Unknown dedi ki...

Eğirdir güzel yer fakat,sizin resimlerinizin gölgesinde kalmış bence..
Muhabbetiniz bana ''41 bin kere maşallah'' dedirtti...
Rabbim,sevginizi daim etsin inşallah...
Ne kadar güzel,eşin,yavruların ve sen..
Sağlıkla,mutlulukla her daim böyle gülümse emi ?
Sevgilerimle..

Bircan dedi ki...

Eğirdir i çok özledim.Şimdi tekrar tayin olarak gönderseler gidebilirim.Bu arada Kebepçı kadir de kuzu tandır yemişsiniz herhalde bizde her Isparta ya gittiğimizde kesin oraya gider yerdik ama her defasında tadına doyamazdım.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

instagramdayım..

Ben'ce...

Fotoğrafım
Limon çiçekleri
Antalya, Türkiye
Yaşamımızın sınırlarını hayaller belirler.Hayallerin genişliği,yaşamın sınırlarını aşsada bazen,limon çiçeklerinin o dayanılmaz ilhamı kendini buralara atmış durumda.O kokuyu ömrünüzde birkez olsun hissetmeniz dileğiyle...
Profilimin tamamını görüntüle

Google Website Translator

İzleyiciler

Facebook'tayım.

Nereden böyle?

Misafir olduklarım

Sayfalar

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Sponsors

Blog Archive