22 Mayıs 2011 Pazar

İyi diyelim iyi olalım,irmikli tatlıyla bağlayalım..

   Tüm geçmiş olsun dileklerinizi içime hüplettim:) sevgili dostlar.Eksik olmayın.Yürek dolusu,sevgi yüklü yorumlarınızı aldıkça bende bir cana geldim.İyimiyim?Eh ilk güne bakarak,artık bu güzel günde gezebilecek kadar,üstüne birde sevgili rumma'da gördüğüm çilekli irmikli tatlıyı bile yapacak kadar ayaktaydım.Yoğun öksürük ve kas ağrılarım dışında iyiceyim.Binlerce,yüzbinlerce teşekkürü bende buradan sizlere gönderiyorum...

  Ev halkı tabiiki yatmamdan hiç hoşnut değil kaç gündür.Bir durgunluk, bir  gerginlik..Bugün hazır kendimi iyi hissetmişken sevdikleri bir kahvaltıyla başlayabilirdik.

  
   Ekmek dilimleri üzerine evdeki tüm peynir çeşitlerini kırıntılayıp,domatesi ,sucuğu,biberi minik minik doğrayıp içine iki tanede yumurta kırıp  dilimlerin üzerine paylaştırdım.Fırında birazcık kızarttım.



  Hayata ve eve dönüşüm bu ekmeklerle oldu:))

  Bol oksijen almam gerekiyor ya!Sıkıldım ya!Havada pek bir güzel ya!









    Papatyalar kime toplanıyor acabaaa?!


İki araya bir dereyede sevgili rumma'nın çilekli irmikli tatlısını yaptım.Bayıldılar hatta şu saatlerde bitmek üzere...


  
 
    Bir kilo süte 3 yemek kaşığı un,7 yemek kaşığı irmik ve 12 yemek kaşığı şekeri katıp pişiriyoruz.İnmesine yakın 1 paket vanilyayıda karıştırıp ıslattığımız dikdörtgen borcama döküyoruz.Soğuyunca üzerine 1 çay bardağı sütle çırptığımız krem şantiyi sürüyoruz.Sevgili rumma çilekli bir sos yapmış ama ben çilek bulunmadığından hazır çilekli sos kullandım ve hoşta oldu açıkçası.Birdahaki sefere gerçek bir çilekli sosla deneyeceğim.Orjinal tarif için tekrar tık tık..
Afiyet şekerler olsuuuun....Sevgiyle kalın...



   Sibel Can güzel şarkılar söylemiş son albümünde.................

12 MUHTEŞEM YORUM..:

pelinpembesi dedi ki...

Tam bir yaz tatlısı , güzel görüntüle eşliğinde..papatyaların sevimliliği de cabası.. bizim burdan sizin oralara sevgilerle ...

GÖNÜL dedi ki...

iyi ğlmana sevindim tatlı çok güzel görünüyor ellerine sağlık bende çikolata soslu olanını yapıyorum hem hafif hem leziz sevgiler sağlıcakla kal

Unknown dedi ki...

Canım benim çok geçmiş olsun,şimdi gördüm rahatsızlandığını...
Ama şükürler olsun ki,iyileşmiş irmikli tatlı bile yapmışsın..
Çok sevindim senin adına..
Rabbim sağlıkta daim etsin inşAllah..
Papatyaların da çok ciciler :)
Sağlıklı,neşe dolu haftalar diliyorum..
Sevgilerimle..

nohut oda dedi ki...

aman iyileşin bir an önce sizin gibi calıskan bayanlara ıhtıyac var:)

rumma dedi ki...

Sosun kıvamı çok hoş olmuş..Tabağınızada bayıldım..:))

Ellerinize sağlık, sevgiler

New York'tan dedi ki...

Cok gecmis olsun, gerci atlatmis sayilirsin artik :) kahvalti sorasida cok istah acici bu arada ellerine saglik :)

sakine dedi ki...

Azıcık iyi olunca yine atmışın kendini dağa bayıra maşallah.Mutfakta da nefis görüntüler var.Tatlının görüntüsüne bayıldım.Ellerine sağlık,iyi olmana sevindim.Aman evin annesi hasta olmasın yoksa ev ahalisinin vay haline..öptüm..

Unknown dedi ki...

Canım bende bir mimin var,kabul eder misin :)Öpüyorum seni..

SERRA dedi ki...

sevindim iyi olmana çabucak iyileş, yine de yazısız bırakmadın ya sağol:)tatlı nefis gözüküyor..

ahter demir dedi ki...

ekmekler enfes gözüküyor canım ya tatlıda aynen ...

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

iyleştiğine çok sevindim canım ALLA birdaha göstermesin iyileşir iyleşmezde döktürmüşsün sofraya ellerine sağlık selamlar

Limon çiçekleri dedi ki...

Buket:Canım sevgilerin karşılıksız değil,bizim buralardanda aynısını gönderiyorum...

Gönül:Teşekkürlerimi iletiyorum canım,çikolatalısını bende düşünmüştüm,denemek istiyorum,çokta güzel olur eminim.

Zeliha:Canım yürek dolusu sevgilerimi yolluyorum,sanada iyi haftalardiliyr,mimin için teşekkür ediyorum.

Nohut oda:şu aralar o çalışkanlıktan eser yok canım yaa:))sevgiyle..

rumma:Canım tatlı tarifin için bir kez daha teşekkür ediyorum.devamını bekliyorum inşAllah.Sevgiyle..

New york'tan:Teşekkürlerimi iletiyorum canım,sevgiyle,muhabbetle..

Sakine:Beni bilirsin bacım,ayağım yere bassın yeterki..annemde yatınca bizim evdeki durumları hatırlarsın:)

Serra:Canım sen sağol asıl.Beni yorumsuz bırakmaman yeter,sevgiyle..

Ahter Demir:teşekkür ediyorum canım..

Fatma:Teşekkürlerimi iletiyorum canım.Sizler hasta olmayın inşallah.Sevgiyle..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

instagramdayım..

Ben'ce...

Fotoğrafım
Limon çiçekleri
Antalya, Türkiye
Yaşamımızın sınırlarını hayaller belirler.Hayallerin genişliği,yaşamın sınırlarını aşsada bazen,limon çiçeklerinin o dayanılmaz ilhamı kendini buralara atmış durumda.O kokuyu ömrünüzde birkez olsun hissetmeniz dileğiyle...
Profilimin tamamını görüntüle

Google Website Translator

İzleyiciler

Facebook'tayım.

Nereden böyle?

Misafir olduklarım

Sayfalar

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Sponsors

Blog Archive