30 Mayıs 2011 Pazartesi

Sorun var..Çözümsüz değil.

   Çoğu bloglara yorum yazamıyorum arkadaşlar.Benimde bloguma yorum bırakamayan arkadaşlar uyardı,sabahtan ayarlarımı düzelttim ve yorumlarım gelmeye başladı.Sevgili Sevda burada sorunu çözmenin yolunu göstermiş.Sağolsun.Sizlerde bu pop-up ayarını düzeltirseniz arkadaşlar yorumlarımızı yazma şansımız olacak.Bu arada yazdığınız yorumlara elimden geldiğince cevap yazmaya çalışıyorum bilgilerinize..
   Pazar günü izinli olursam gün boyu uyuyacağım demiştim:)Sabahın kör gözünde yine ayaktaydım.Uyumaya çalıştım,çalıştıkça kötü oldum.Sonuç olarak hergünkinden daha uykusuz gezdim.Günün en güzel tarafı ailece yaptığımız kahvaltı idi..


     Nasılda keyifliydi çocuklar.Hep beraber kahvaltı ederken çeneleri bir açıldı,pir açıldı.Şakalar ,espriler gırla..Akşamada bir balık soframız vardı ama o kadar acıkmışızki görüntüleyemeden kuş olup uçtu:)

  Acil bir telefonlada geç saatlerde vekil adayımızla bir ev toplantısında buluştuk.Faydalı ve etkin geçen toplantıdan geç saatlerde dönebildim.

  

Sizleri çok seviyorum...

Kimin söylediği hiç önemli değil ama yorum ve şarkı o kadar güzelki.......


Ahmet Kaya - Siire Gazele cdegdas

6 MUHTEŞEM YORUM..:

ahter demir dedi ki...

engüzel öğün kahvaltı bence güne güzel bir kahvaltıyla paşlamanın değeri paha biçilemez...

Narince dedi ki...

Niye kimin söylediği önemli değil ki? Ahmet Kaya kötü biri midir?

Cafe Pepela dedi ki...

Canımcığım;
Blogspot'ta sorunların biri bitiyor, diğeri başlıyor anlaşılan :(

Türkiye'de olduğum için nete fazla bakasam da, blogları her açtığımda farklı bir sorunla karşılaşmak elbette ki hoş olmuyor.

Düzelsin artık hayırlısıyla, değil mi ama...

Kahvaltı ; benim için günün en mühim öğünlerinden biridir. Enerji ve mutluluk verir :)

Afiyet, bal, şeker olsun sizlere.

Kucak dolusu sevgilerimle

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar canim, nefis bir kahvaltidan sonra güne güzel baslamissindir, sevgiler...

hdidem95 dedi ki...

ne tatlı olur ailecek kahvaltı allah ayırmasın bitanem öptüm sevgiler

Limon çiçekleri dedi ki...

ahter Demir:Aynı fikirdeyim canım.kahvaltı benim vazgeçilmezim.

Narince:Kötü biri olduğunu söylemedim,zaten öyle düşünsem şarkısını paylaşmazdım.Sesine,sanatına saygı duyduğum biriydi.Sadece ülkemizde yanlış anlaşılan ve abartılan tarafları oldu ne yazıkki...

Cafe Pepela:Canısı senden haberdar olmak ne mutluluk!Bu blogger bizi bayağı bir yordu şu aralar haklısın.Maalesef biri bitmeden diğeri başlıyor.Enerjini ve mutluluğunu nereden aldığın belli:)Şehr-i Kayseri'ye selamlar..

Annemin kızıyım:Bendende yürek dolusu bir merhaba canım,gel beraber olsun diyeceğim ama?

hdidem95:Teşekkür ediyorum canısı..sevgiyle..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

instagramdayım..

Ben'ce...

Fotoğrafım
Limon çiçekleri
Antalya, Türkiye
Yaşamımızın sınırlarını hayaller belirler.Hayallerin genişliği,yaşamın sınırlarını aşsada bazen,limon çiçeklerinin o dayanılmaz ilhamı kendini buralara atmış durumda.O kokuyu ömrünüzde birkez olsun hissetmeniz dileğiyle...
Profilimin tamamını görüntüle

Google Website Translator

İzleyiciler

Facebook'tayım.

Nereden böyle?

Misafir olduklarım

Sayfalar

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Sponsors

Blog Archive