19 Aralık 2011 Pazartesi

Dua mimi..''Amin,,lerinize ihtiyacım var..

   Sevgili Nabrut um beni düşünmüüüş,beni mimlemiiiş...Sağolsun..O kadar atladımki bu mimin üzerine bilmiyorum nedendir:)..''Yeni yıldan 12 dileğimiz,,miş orjinali ama Nabrutumda benim gibi düşünmüş ve buna ''dua,,diyelim diyerek noktayı koymuş..Hadi bende buna dua mimi diycem.Rabbim herkesin duasını kabul etsin inşAllah..


  1. Yeni yılda yine bol bol tatil istiyorum Allahım n'olur!Şöyle Karadeniz tarafları olsun bu sefer.Yayalalara çıkalım,ağaç evlerde kalalım,yeşile doyalım istiyorum..Öyle Avrupa falan demiyorum,bana boyluboyunca bir Karadeniz tatili yeter Allahım!
  2. Aileme,anneme,babama tüm sevdiklerime sonsuz sihhat istiyorum..Bende şu böbrek taşı illetinden kurtulmak istiyorum.Bunun içinde dua ediyorum Rabbim sen duy.. 
  3. Çocuklarım derslerinde ultra başarılııı:)düzgüüün,hanım hanımcııık,uysaaal,söz dinleyeeen,annelerine yardımcııı,babalarına saygılııı birer evlat olsunlar Allahım!
  4. Şu Antalya, yazın azabından korktuğumuz cehennem gibi yanmasada şuracıklarda,evimdede güzel bir Ramazan geçirsem n'olur Rabbim?
  5. (Aslında bu duayı ilk sıralaramı koysaydım?)Allahım bu kadar aç kalmamın,şerbetli tatlıların gözümün önünde uçuşuverip yinede hayır dediğim,akşamları midem kazına kazına uyuduğum,dayanamayıp kaçamak yaptığım lokmalardan sonra duyduğum pişmanlık,artık bana saman gibi gelen( itiraf ediyorum)bu form ve yeşil çay zımbırtılarını tiksinerek içtiğimden mütevellit çektiğim bu diyet eziyetinin sonunu bana en az verilmiş 6 kilo ile bahşeyle!(Amiiin diyin lütfen!)Emeklerimi boşa çıkarma Allahım!
  6. Evde eksik olan dekorasyon,boya,duvar kağıtları işlerinin eşim tarafından acil olarak algılanıp bitirilmesini niyaz ediyorum,bu çok mühimdi)
  7. Üst kattaki komşumla sorunumuzun çözülmesini,gelip bir an önce özür dilemesini istiyorum...(Özür dilerse mahkemeye verdiğim şikayetimi geri alacağım,bunuda bilahare anlatırım..)Dilemezsede çok umrumda olmayacak bilsin :)!Ay ne fesadım ben böyle ya kendime inanamıyorum bazen..
  8. Ülkemde ne kadar depremzede varsa,fakir varsa,sıkıntıda olan insan varsa,Allahım hepsini rahatlığa,bolluğa ve mutluluğa doyur inşAllah!
  9. Annesiz,babasız ne kadar çocuk varsa onlara mutlulukların,yaşamların en güzelini ver Allahım!
  10. Şeytanın şerrinden koru Rabbimmm!!
  11. Şu sinir ve asabiyeti tüm ev ahalimizden def eyle Allahım!
  12. Bu mimi okuyan herkesin duaları kabul olsun inşAllah!!

    Bu mimi şimdiye dek yorum bıraktığım tüm bloglara gönderiyorum.Lütfen kimse üzerine alınmamazlık etmesin darılırım yoksa:)


   Sizleri çok seviyorum...

17 MUHTEŞEM YORUM..:

Şehirler Arası Aşk dedi ki...

Hepsine canı gönülden aminn amin amin. En kısa zamanda bütün duaların kabul olması dileğiyle.
hayırlı akşamlar :)

nabrut fıdıllıoğlu dedi ki...

amin diyorum gönülden

benim dünyam dedi ki...

Hepsi için amin diyorum aminn aminn...
Ehh üstüme de alındım şimdi, en kısa zamanda ben de yazarım artık :)

Emine dedi ki...

amin diyorum ben de canı gönülden :)
herşey gönlünüzce olsun..

newyork'tan dedi ki...

Aminnnnnn :) dilerim hepsi kabul olsun.

Adsız dedi ki...

Aminnn , rabbim tüm dualarımızı kabul eylesin

hayatreceli dedi ki...

aynı gün aynı mimi yapmışık limon çiçeğim:) çok ketifliydi seninki de öpüyorumm tüm dileklerin gerçek olsun inşallah:)

sevgiler...

pembe mor alg dedi ki...

amin diorum ben de kuzmmm

Unknown dedi ki...

amiin canı gönülden. Allah 2012 yi beklediğinden bekletilerinden daha güzel kılsın sana. sevgiler...

zeyzey dedi ki...

tüm dileklerin hayırlısıyla gerçekleşsin inşallah.kocaman bir amin hepsine.

Aycan dedi ki...

canım, bloğumda hediye etkinliği var.Katılmanı isterim.


sevgiler;

Unknown dedi ki...

havva ablacim kocaman bir AMIIN diyorum, ALlah dualarini kabul eyler insaAllah. Benden sanada bir dua, ALlah uzuuuuuun ömürler verir sana ve ailene insaAllahahhhhhh (AMIN)

made in funda dedi ki...

değişik ve güzel bir mim olmuş.duaların kabul olsun canım...

LeylaK dedi ki...

biz de her birine amin diyoruz Havva. tüm güzel dileklerin için.


Kahve Dükkanı

Oglak Kizlari dedi ki...

Aminnn.
Mim i üstüme alınmam. Darılma ne olur.
Diyette başarılar. Bir de naçizane tavsiyem olacak. Karatay ın kitaplarını al ve oku ltf. Motive eder sizi.

Diyetkolik anne Çiğdem

SERRA dedi ki...

amin canım amiin..
bu aralar yorum bırakmayı boşladım beni affet:))
ne güzel istekler bunlar, az çok benzerleri de bizde de var...ben senin renk mimini de yazıcam daha...

mine dedi ki...

amin canım bu arada mimim vardı biliyorum ve hala cevaplayamadım suçluyum : ) tembelim bu mimler konusunda utanıyorum ve hemen cevaplayacağım ...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

instagramdayım..

Ben'ce...

Fotoğrafım
Limon çiçekleri
Antalya, Türkiye
Yaşamımızın sınırlarını hayaller belirler.Hayallerin genişliği,yaşamın sınırlarını aşsada bazen,limon çiçeklerinin o dayanılmaz ilhamı kendini buralara atmış durumda.O kokuyu ömrünüzde birkez olsun hissetmeniz dileğiyle...
Profilimin tamamını görüntüle

Google Website Translator

İzleyiciler

Facebook'tayım.

Nereden böyle?

Misafir olduklarım

Sayfalar

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Sponsors