16 Aralık 2011 Cuma

Kongremizi yaptık..

    İşten güçten bu aralar siyasi hayata önem veremiyorduk:)Neyseki işyerindeki yılbaşı aralığı durgunluğu 1 haftadır nefes aldırıp vazgeçilmezim olan bu hayatada biraz zaman ayırmama vesile oldu..
   Protokolü karşılamada kadın kollarından ben görevliydim.Yeni ilçe başkanımızı seçtik.Bir delege ve kadın kolları yönetim kurulu üyesi olarakta  oyumu kullanarak görevimi yerine getirmiş oldum.Güzel ve demokratik bir ortamda birlik içinde geçen kongremize milletvekili ve bakanımızda gelmişti..Alışmaya başladım ben bu ortamlara.Çalışmasam hiç çıkmam herhalde:)..Zaten böyle gün ortamları,çay saatleri zamanları,ne biliim bana hitap etmedi çokça..Ha sevmiyorum değil.Çokta severim aslında ama bana sanki birazcık keyfi ve boşuna geçirilmiş zamanlar gibi geliyor...Ya işte anlayın dostlar,ev kedisi olamıyorum çok istesemde:))
  Bazende evden çıkasım gelmiyor ama bu seferde evde tembellik yapıp yan gelip yatmayınca kendimi ev işlerinin detayıyla daha çok yıpratıyorum.En iyisi böyle sevdiğim alanlara akmak:))Bugünde böyle kongrelere aktık tüm hatunlar:)..Güzelliklere katkıda bulunmak hoşuma gidiyor..





    Acaba kim kazanacak çok heyecanlandık:))Şaka bir yana tek adayımız vardı..Heyecan katan şey ilk defa bir kongrede oy kullanmamdı..


     Yavaş yavaş toplu halde poz vermesini öğreneceğiz:))...Yan yan ve sıkışık vaziyette 20 kişilik toplu fotoğrafı tek kareye sığdırmak ilk hedefimiz:)))


    Yeni ilçe başkanımız Osman Ali beyin, katkı ve emeklerimizden dolayı bize bir yemek sözü var:))

Ömer Danış'ı hatırlayanlarınız varmı aranızda?Ne dinlerdim şarkılarını..

2 MUHTEŞEM YORUM..:

Adsız dedi ki...

Hayırlı olsun, konyaaltı ilçesi :)

hayatreceli dedi ki...

canım seçiminiz hayırlı olsun senide tebrik ederim:)

sevgiler...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

instagramdayım..

Ben'ce...

Fotoğrafım
Limon çiçekleri
Antalya, Türkiye
Yaşamımızın sınırlarını hayaller belirler.Hayallerin genişliği,yaşamın sınırlarını aşsada bazen,limon çiçeklerinin o dayanılmaz ilhamı kendini buralara atmış durumda.O kokuyu ömrünüzde birkez olsun hissetmeniz dileğiyle...
Profilimin tamamını görüntüle

Google Website Translator

İzleyiciler

Facebook'tayım.

Nereden böyle?

Misafir olduklarım

Sayfalar

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Sponsors