3 Ocak 2014 Cuma

Geri sayım ve bye bye!

Yolculuğa saatler kala bende bir rehavet bir rehavet sormayın..
Artık sık sık yolculuklara çıkmanın verdiği alışkanlık olsa gerek.
Şimdilerde günler öncesinden bavul hazırlama merasimleri tarihe karışmış durumda.
Evden çıkmadan 2 saat öncesi alel acele valiz kapatılıyor.Ne gerekli,ne gereksiz artık aşikar.
Gereksiz şeyler minimuma indirildi geçen zaman içerisinde.
Evden önce Kayseri'ye gidiyor olunca sanki yurtdışına çıkmayacakmışım gibi bir seyahat görüntüsüne bürünmüş durumda tatilim:)
Belkide bu tatil hayatımın en özel tatili olacak..Dönüşte blogumda paylaşmayı sabırsızlıkla bekleyeceğim..


Sonbahar görünümlü kışı yaşayan Antalya'da yılın ilk gününde harika bir hava vardı ve ben izinliydim.
Küçük kuzuyuda alıp şööyle bir oksijene doyurmalı ciğerlerimizi dedik ve attık kendimizi parklara.
Bu fotoğrafı çekmemin sebebi ise yapraklarını dökmüş ağaçlara burada az rastlayışımızdan..Güzel bir sonbahar görüntüsü benim için..


            Bizim deli kız yerinde duramaz ve babaya mutlaka bulaşır.Hiç büyümeyecek:)


         Artık boy farkını herkesin gözüne gözüne sokmak istiyor:)..Bana ufaklık demekte haklı:)


                                  Ergenim benim:)Bol bol poz veriyor..


                                                   Manzaramız kaydadeğer idi..


Ve bugünden karelerle veda etmek istiyorum.''Olağan gün,,ümüzün 3.sünü düzenledik...Keyifli sohbetlerin eşliğinde gelen lezzetleride ''iç,, ettik:)..Pizzasını pek methettiler buranın çoğunluk pizzadan yana tercih hakkını kullandı.




Ben seçimimi körili tavuktan yana kullandım..Daha güzel olabilirdi ama beklentilerimin üzerindeydi..


                                                 Salatalar ve sunum güzeldi..

Sizlere burda bir süreliğine veda ediyor ve tatil dönüşü buluşmayı ümit ediyorum..Bir süreliğine dediğim süre 10 gün civarında.Beni unutmayın!


1 MUHTEŞEM YORUM..:

esradan dedi ki...

merhabalar.sitenize ilk gelişim.hiç sıkılmadan okuduğum sıcak ve içten bir paylaşım olmuş.sevgiler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

instagramdayım..

Ben'ce...

Fotoğrafım
Limon çiçekleri
Antalya, Türkiye
Yaşamımızın sınırlarını hayaller belirler.Hayallerin genişliği,yaşamın sınırlarını aşsada bazen,limon çiçeklerinin o dayanılmaz ilhamı kendini buralara atmış durumda.O kokuyu ömrünüzde birkez olsun hissetmeniz dileğiyle...
Profilimin tamamını görüntüle

Google Website Translator

İzleyiciler

Facebook'tayım.

Nereden böyle?

Misafir olduklarım

Sayfalar

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Sponsors