1 Aralık 2010 Çarşamba

Yoğun gün,yorgun gün..

   İşten bugün öğlen çıkınca akşama yemeğimi hazır etmek için en kestirme yollardan trafik kurallarını maalesef katlederek:(( arabayla o kadar mesafeyi 15 dakikada geldiğimi görünce kendime bende şaşırdım.Yapmam gereken başka programlar vardı.Yemeğimi hazırlayıp doğruca teşkilattan arkadaşlarla buluşup ev ziyaretine gitmemiz gerekiyordu.Hazırlayıp çıktım.Tabii bunları son sürat yapıyorum:)Böyle ballandıra tellendire anlattığıma bakmayın.
  Ev ziyaretinde bulunduğumuz Zehra hanım gayet konuksever ve içten bir insandı.Kendisine ev sahibeliğinden dolayı tekrar teşekkür ediyorum.





Tuğbacığım ''yeter artık hep aynı yüzler blogda,başka çalışan kimse yokmu bu teşkilatta diyecekler''diye poz vermek istemesede,beni kırmaz sağolsun... canım benim,senin özverine hayranım.

   Ardından koştur koştur Yaren'i dersaneden almak için telaş...Rehber öğretmenle 1 saate yakın görüşme.Eve gel Minelnur'u al ve alışveriş merkezinde ihtiyaçları hallet....beynim döndü bir ara!:))






  Birde ardından babamızı okuldan aldık.Sınavları çok yoğun,o benden beterdi.Eve gelip yemek yememiz ve mutfağı halletmem neticesinde ancak çocukları yatırıp,ayaklarımı yeni uzatabildim diyebilirim...

offfffff.....Çok şükürki uyumaya vaktim var bu saatten sonra:))


Arif Nazım bu şiiri muhteşem yorumluyor,,


SÖZ OLSUN-ARİF NAZIM(muhteşem)

video.mynet.com

8 MUHTEŞEM YORUM..:

Unknown dedi ki...

:)) seninle birlikte gezip evime döndüm gibi oldu :)
Resim süper bişey,insanın anında alıp götürüyor o ana..
Muhabbetiniz daim olsun,elbisen yok yakışmış :)
güle güle giy :)
sevgilerimle..

huuuubakbi dedi ki...

çok hoş bir anlatim... yorucu olsa da sevdiklerinle güzel bir gün olmuş cnm

Adsız dedi ki...

maşallah canım arı gibi nasılda calışkansın.cok güzel görünüyorsun.yorgun degil,
ay ne mutlu kızınıda büyütmüşün.bu calışma arasında.
sevgilerle canım...

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
haklısın çok yoğun bir gün olmuş. Yerim ben o güzel güzlü kuzuyu. Annesiyle çarşıya çıkan o tatlıyı. Allah nazardan saklasın. Maaşallah diyorum.
Bu arada teşkilattan derken, Polis ya da Zabıta mısınız diye sormak istedim.
Sevgiyle kal.

Limon çiçekleri dedi ki...

Zeliham,canım teşekkür ederim.Elbise pek giymiyordum ama yakıştığını söylediler.Bu aralar değişiklik yaptım:)

Mor menekşeler teşekkür ederim canım.

Selinka,canım güzel sözlerin için teşekkür ediyorum.Bu arada görmüş olduğun küçük kızım birde onun büyük boyu var:)

Bülbülün yeri,ne güzel sözler onlar mutlu ettin beni teşekkür ederim.Polis yada zabıta değilim, siyasi bir partinin kadın kolları teşkilatında medya ve tanıtımdan sorumlu başkanım...Çokmu politik bir cevap oldu?:))

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
neden siyasi olsun. Hepimiz sonuçta bir partiyi tutmuyor muyuz?
Sorumlu başkan olmak oldukça zor bir şey. Başarılar dilerim. Kolay gelsin dileğiyle,
Sevgiyle kal.

Latife dedi ki...

MashAllah! ne kadar ben oyle toplantı sevıyorum. Kayserıde kadınlar her zaman yapıyorlar oyle bır sey. Ama burda ankara hıc gormedim. Siz çok şik siniz! Hep misafir da bu kadar guzel kı! MashAllah size!

sakine dedi ki...

Bayağı yoğun bir gün olmuş.Kolay gelsin.Elbise de çok yakışmış.hepinizi öpüyorum.(Bu arada ilderen'in dersleri sallamasından dolayı bilgisayarımız bir haftadır kapalıydı.o yüzden bu aralar olmayabilirim)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

instagramdayım..

Ben'ce...

Fotoğrafım
Limon çiçekleri
Antalya, Türkiye
Yaşamımızın sınırlarını hayaller belirler.Hayallerin genişliği,yaşamın sınırlarını aşsada bazen,limon çiçeklerinin o dayanılmaz ilhamı kendini buralara atmış durumda.O kokuyu ömrünüzde birkez olsun hissetmeniz dileğiyle...
Profilimin tamamını görüntüle

Google Website Translator

İzleyiciler

Facebook'tayım.

Nereden böyle?

Misafir olduklarım

Sayfalar

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Sponsors

Blog Archive