22 Haziran 2012 Cuma

Bizim evin halleri..

Bir nebzede olsa işler bitti gibi ama hala ortada bitmemiş işlerin izleri kol geziyor:)Resimlesem çıldırırsınız ben gibi..Anlatsam ayrıntısıyla tümden fenalık gelir:)
Tadilatlar bitmek üzre.Temizlik bekliyor çünkü hala elektrik işleriyle uğraşan eşimin priz kenarlarından dökülen tozlarla işinin bitmediğini:)ortalıktaki kutularda kullanılacak daha malzemeler bulunması,bir hayli değişen salondaki vazolar ve bilumum atmaya kıyamadığım süs eşyalarının henüz yerlerinin kesinleşmemesi,duvar kağıdının rengine uygun kırlent kumaşlarının henüz bulunmaması,yine aynı renkte aksesuarların alımına geçilmemiş olması ortalığın daha bu hafta dağınık görünmesine yol açmakta...(Yine bi dünya anlattım,Allahım sen çeneme mukayyet ol:))


     Birde bu arada pazarda gördüğüm bu güzelim çileklerden reçel yaptım.Haftanın en güzel yanı,reçel yaparken eve yayılan kokuydu.İlk defa yaptım başarıyla tamamladım.


      Biberlerden acı soslar yapıldı.Bir koca leğen domateside Minelnur'a soydurdum,iflahı kesildi:)


   Yetmezmiş gibi birde eve giren kertenkeleyi yakalamaya uğraştık...Ardından böyle seyrettik ve habitatına geri bıraktık:)


      Arkadaşı Tuğba'nin kardeşinin sünnet düğününe giden Yaren'i tanıyamadım nerdeyse.Ufak kuzuda çook büyüdü,e...k kadar oldu:)


Saatler gece yarısını çoktan geçtiğinde ben artık işlerden sıyırmıştım.Kızımla o saatte bir çiftetelli döktürdük omuz omuza:))Artık komşularda ne dediyse dedi:)Ben ne yaptığımı biliyormuydum o saatte canıım:)


Şarkı çok güzel..

11 MUHTEŞEM YORUM..:

VuslaT dedi ki...

ben sizin evin hallerine bayıldım. Allahcc muhabbetinizi, bereketinizi attırsın. İyi hafta sonları..

ice tea dedi ki...

:)) kertenkele cok guldurdu beni ne sevimli sey oyle alemsiniz valla. Ne guzel anne kiz gunu gibi olmus.

Unknown dedi ki...

Canlarimsiniz yaaa !!! ALlah keyfinizi bozmasin insaAllah

Carmen dedi ki...

Que fotos más lindas,la fruta da ganas de comerla,el lagarto se puede casi tocar,y además la niña-joven está¡muy bonita!
Saludos desde España

sevda s. dedi ki...

Çilek reçeli de çok güzel olmuştur, çok severim bi de. Ben staj için Antalya'da 6 ay kalmıştım da İstanbulda hiç görmediğim böcekleri orada görmüştüm, bi de bol bol kertenkele.
kızçende çok şekermiş :)

New York'tan dedi ki...

Ayy masallah o ne guzellik,mutlulugunuz daim olsun :))
islerde kolayliklar dilerim :)

Bak Bu Harika dedi ki...

o mis gibi çilekelrden bende bulsam reçel yapacağımda ben daha lerzzetli bir çilek yiyemedim ya.

Görüşmek üzere
www.bakbuharika.blogspot.com

yöresel yemek ve örgü dedi ki...

Selamlar çok güzel geçmiş sizin evin halleri biraz telaşeli geçmiş ama tatlı telaşlar maşallah kızınızda manken gibi taabi sizde çileklererde çok güzel ama benim gözüm biberlerde kaldı o ne körpe taze sizlere afiyet olsun agız tadıyla yiyin canım

Oglak Kizlari dedi ki...

Nazar değmesin.
Köygöçerten e bayıldım.
Selam ederim.

Koku buraya da geldi

Canı reçek isteyen anne Çiğdem

berrin dedi ki...

bu sene gördüğüm en güzel çilekler fotoğraftakiler:))

LeylaK dedi ki...

Ya ama ben böyle şeyleri çok kıskanıyorum Havva....Maşallah diyorum, harikasınız.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

instagramdayım..

Ben'ce...

Fotoğrafım
Limon çiçekleri
Antalya, Türkiye
Yaşamımızın sınırlarını hayaller belirler.Hayallerin genişliği,yaşamın sınırlarını aşsada bazen,limon çiçeklerinin o dayanılmaz ilhamı kendini buralara atmış durumda.O kokuyu ömrünüzde birkez olsun hissetmeniz dileğiyle...
Profilimin tamamını görüntüle

Google Website Translator

İzleyiciler

Facebook'tayım.

Nereden böyle?

Misafir olduklarım

Sayfalar

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Sponsors