28 Haziran 2012 Perşembe

Geldim,geldim..

Biryerlere haber vermeden kaçtığımı zannetmiş olabilirsiniz.Olamadı:)Sadece kaç gündür bozulmuş olan bilgisayarın yapılmasını bekledim.Bozulduğunu duyduğumda (eşimde tamirinin uzun sürebileceğini söylediğinde) eyvah blogum ne olacak! demiştim:)..Bu süre zarfında blog için malzeme biriktirdimmi;Hayır...Yaptığım mantılar,kekler,sarmalar görüntülenemeden uçup gitti.
Kızkardeşim Sakine'ler gelecekti Kayseri'den ve çok sevinmiştik.O yüzdendirki evdeki işleri hızlandırmıştık.Gelemeyecek olmaları ile çok üzüldük...Şimdi beklediğimiz diğer misafirler ki bunlar eşimin Ankara'dan yeğeni ve ailesinin izin aksiliği ile karşılaşmamalarını temenni ederek gelmelerini umud  etmek.Biz buralardayız henüz,bekliyoruz!..Sağımız solumuz belli olmaz elini çabuk tutan tutsun:) şeklinde bir tehditvari davetide savurduktan sonra bu yaşıma kadar (Dikkat ederseniz rakam belirtmiyorum artık:)edinmediğim çekirdek çitleme hastalığına yakalanmış olduğumu ilan etmek istiyorum:)


Birileri çitlerken dayanamaz alırsınız bir tane,arkası gelir tutamazsınız kendini...Bende şimdiye kadar hiç böyle arzular hasıl olmamıştı çekirdeğe karşı..Hatta toplu halde çitleme seanslarında bile tek katılmayan ben olurdum.Gereksiz ve boş bir iş..Nadirdi bir kaseyi bitirdiğim.


Şimdi en ufak bir boşlukta saldırıveriyorum bu merete:)..Sivilceler bir bir patlıyor,paketin biri bitmeden diğerini aldırmak gibi bir telaşa düşüyorum:))
Kurtarın ben bir bağımlıyım!





6 MUHTEŞEM YORUM..:

Swotpisces dedi ki...

sormayın ya çekirdek öyle bir şey, etrafınızda yoksa aramıyorsunuz, varsa da bir başlamaya görün, sevgiler...

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Tatlım eve almayacaksın, çare budur:)) Ama vücudunun şiddetle E vitaminine olan ihtiyacını da gösteriyor olabilir bu. Yine de dikkat, sırf yağdır, ay sonunda kiloları görünce sivilcelere fit olmayasın:)))) Sevgiler..

Hayat Mutfakta Guzel dedi ki...

çok zor, bir müddet bööyle devam eder, boşverin, siz tadını çıkarın, bazen böyle yaramazlıklar yapmak terapi gibi gelir, afiyet olsun...

Dilekhaniminmutfagi dedi ki...

değerli arkadaşlarım eski link adersimdeki sıkıntılardan dolayı taşındık
Yeni link adresim aşağıdadır:
http://dilekhaniminmutfagi.blogspot.com/

Yeni paylaşımlarda bulunmak dileğiyle.. Yüce Rabbime emanet olun.

Oglak Kizlari dedi ki...

Çekirdek çok yararlı yağlar içerirmiş kadınlar için. Özellikle regl dönemlerinden önce.

Yararlı bir uğraş yani ama sivilcelere bişey diyemem tabi.

Ergenlik dersin.

Bilmiş anne Çiğdem

mosguetravelerMosguetraveler dedi ki...

Hoşgeldin canım.Kandilini tebrik ediyorum :)
Seni de mimledim bu arada:),Kabul edersen çok sevinirim..,muhabbetle..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

instagramdayım..

Ben'ce...

Fotoğrafım
Limon çiçekleri
Antalya, Türkiye
Yaşamımızın sınırlarını hayaller belirler.Hayallerin genişliği,yaşamın sınırlarını aşsada bazen,limon çiçeklerinin o dayanılmaz ilhamı kendini buralara atmış durumda.O kokuyu ömrünüzde birkez olsun hissetmeniz dileğiyle...
Profilimin tamamını görüntüle

Google Website Translator

İzleyiciler

Facebook'tayım.

Nereden böyle?

Misafir olduklarım

Sayfalar

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Sponsors