3 Haziran 2012 Pazar

Olmaya devlet cihanda,bir nefes sihhat gibi..

   Gecenin bu saatinde yazmanın hazzına varmak istedim bugün.Çünkü yarın izinliyiz ve istediğim kadar uyuyabilirim:)Zerre kadarda akşam içtiğim kahveden dolayı uykum yok.Birkaç gündürde blogumdan uzağım.Sadece bir göz kırpıp kaçıyorum...Yazmak gelmedi içimden birkaç gün.Alışveriş yapmak istemedim,işe gitmek istemedim.Aslında hiçbir şey istemedim...Sonra,bu ben değilim dedim.Böyle yıkılmaya giden durumlar bana yakışmıyor,sorumlu olduğum bir ailem,çocuklarım var dedim.Ağır hastalık geçirenlerin hayat öykülerinde galip gelişlerinin hikayeleri hep moral ve yaşama isteklerinden geçiyordu.(Yanlış anlaşılmalara sebep olmasın ,aman..)
  Kısa keseyim;Rutin böbrek ağrılarıma artık bir son vermek için gittiğim hastanenin araştırmaları esnasında ultrasonla tesadüfen karaciğerimde ufak bir iyi huylu nodül tespit edildi....Tespit edilme aşamasındaki yıkılışımı hiç anlatmayayım:)..Belki herkeste aynı tepkiler olurdu bilemiyorum.Beklemediğiniz bir anda beklenmedik  kitlelerin var oluşunu duymak herkeste aynı sonucu verirdi eminim...Takip edilmesi gerekiyormuş.Kaybolup iyileşmesi gibi bir şansım yokmuş ama büyüyüp büyümediğine dair sıkı kontrol altında olmam gerekiyormuş.Hasılı şu anda devam edecek olan tetkiklerle meşgulum.Doktora gitmeyi hiç sevmeyen biri olarak ilk defa böyle detaylı bir araştırmanın içine girdim ve bu sonuç çıktı.Böbrek ağrılarımınsa taşla hiç alakası yokmuş.Muhtemeldirki bundan 17 yıl önce geçirdiğim bir ameliyatın içerde oluşturduğu yapışıklıkların sonucu imiş.Onuda laparoskobik bir ameliyatla açmayı düşünüyorlar.Girmişkende karaciğerdeki kiste bakacaklar.Tabii önce tetkikler,tomoğrafiler....Hastaneye ilk defa bu kadar çok gidiyorum.Herkesin dediği gibi;Rabbim oralara düşürmesin ama oraların yokluğunuda vermesin...
Tevekküle inanıyorum...Elhamdülillah.Rabbim herşeyin iyisini bilir.Derdini veren,dermanınıda verir inşAllah.Verdiğine şükür.
Can sıkıcı gibi görünen bu duruma ertesi gün alışmışım bile...İşte herşeye alıştığımız gibi...Şükürler olsunki böyle bir durumdan haberdar olduk,şükürler olsunki imkanlar var,şükürler olsun Rabbime verdiği herşeyden ötürü...


Ohhh...yazabildim yaa!..Birdaha yazamamda diyordum,ne mutlu bana.Ne mutlu bana sevdiklerimin o pozitif elektriklerini,dualarını direkt olarak ışın hızıyla şu naçiz bünye algılıyor:))..Ne mutlu bana,ne mutlu bana....

12 MUHTEŞEM YORUM..:

Kiymet dedi ki...

canim benim, gecmis olsun.. Insallah en kisa zamanda hastaneye gitmekten kurtulursun. Seninde dedigin gibi sukurler olsun bu gunlere,
iyikide yazdin :)
rahatlamisindir simdi,
sen tatli canini uzme, moralini yuksek tut hep;) herseyin ustesinden gelirsin eminim!

Optummmm!

Adsız dedi ki...

geçmiş olsun bende son 1 aydır sağlık sorunu yaşıyorum.

Swotpisces dedi ki...

çok geçmiş olsun, Acil şifalar inşallah...

http://sanalsofram.blogspot.com/ dedi ki...

Çok geçmiş olsun hemşerim.O kadar hayat dolusun ki,eminim bir grip gibi atlatırsın.Kendine iyi bak,moralin hep yüksek olsun.Allah bir an önce şifanı versin.Sevgilerimle

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

çoook geçmiş olsun canım..
bunlar geçecek inan
:))
hep gül:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

neval dedi ki...

Rabbim acil şifalar versin kardeşim,korkulandan muhafaza etsin

Carmen dedi ki...

Felicidades por la buena noticia.
La salud es lo primero.
Abrazos

çocuk seven anne dedi ki...

çok geçmiş olsun ALLAH ACİL ŞİFA VERSİN..RABBİM dermansız dert vermsin inş..

nergis mevsimi dedi ki...

Çok geçmiş olsun.Dilerim kötü günler geride kalmıştır.Sevgilerimle...

Oglak Kizlari dedi ki...

Havva geçmiş olur inşallah.
Alışmak, herşeye alışmak insana özgü ve çok şaşırtıcı katılıyorum.

Iyi haberleri bekleyen anne Çiğdem

Hayat Mutfakta Guzel dedi ki...

çok çok geçmiş olsun, çaresiz dertler vermesin ALLAH...

Oglak Kizlari dedi ki...

Havva,

benim sonuçlar da bişi yok. Ama 6 ay sonra tekrar ultrason çektirmem lazımmış. Ya sen.

Kistli anne Çiğdem

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

instagramdayım..

Ben'ce...

Fotoğrafım
Limon çiçekleri
Antalya, Türkiye
Yaşamımızın sınırlarını hayaller belirler.Hayallerin genişliği,yaşamın sınırlarını aşsada bazen,limon çiçeklerinin o dayanılmaz ilhamı kendini buralara atmış durumda.O kokuyu ömrünüzde birkez olsun hissetmeniz dileğiyle...
Profilimin tamamını görüntüle

Google Website Translator

İzleyiciler

Facebook'tayım.

Nereden böyle?

Misafir olduklarım

Sayfalar

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Sponsors